CITADINIA: Trend ascendent al cifrei de afaceri in intervalul 2010 - 2011 |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 08 Oct 2010 14:40 |
Compania Citadinia, din Satu Mare, livreaza tamplarie din PVC (care contribuie cu aproximativ 30% la veniturile anuale) si aluminiu in opt judete din zona Transilvaniei, efectuand, totodata, activitati de export, prin intermediul retelei de dealeri proprii. Livrarile se efectueaza prin procedee de vanzari directe, contracte cu revanzatori si prin intermediul celor noua showroom-uri proprii. Directorul firmei ofera, in continuare, informatii suplimentare referitoare la evolutia firmei.
George Maier, director de vanzari al Citadinia: „In vederea realizarii ansamblurilor din PVC, prelucram profile Brügmann si Rehau, cel mai des utilizate in procesul de executie fiind seriile Brügmann cu 5 camere. Pe segmentul de aluminiu (inclusiv, pereti cortina) folosim repere Alumil si Schüco, feroneria fiind marca Roto. Din punct de vedere al vanzarilor, in 2009 ne-am confruntat cu o scadere drastica a acestora fata de 2008, cifra de afaceri situandu-se la nivelul de 4,5 milioane de lei, in timp ce in 2008, am consemnat 10,9 milioane de lei. Pentru acest an, evolutia optima din ultimele luni ne determina sa preconizam o crestere, tendinta care s-ar putea mentine si in 2011. La nivel national, segmentul instalarii de pereti cortina si cel al placarilor cu materiale compozite, mai ales la proiecte private, au inceput sa devina mai dinamice. Dintre obiectivele pe care le-am avut in vedere anul acesta, am putea indica majorarea cotei exportului (una dintre caracteristicile pietelor externe fiind aceea ca preturile sunt mai mari decat pe plan intern), derularea procedurilor de implementare a marcajului CE, desfasurarea de actiuni intense de marketing, reorganizarea procedeelor de realizare a contractelor pe care le derulam strict prin plati integrale etc.”.
|