Producatori de tamplarie
Publicat de AG&F
19 Aug 2009 11:30
|
In 2009, activitatea companiei Valras Prod s-a situat pe un trend relativ similar evolutiei pietei autohtone de geam termoizolant, in primul trimestru fiind inregistrata o usoara ascensiune, urmata de o descrestere moderata, in ultimele trei luni. "Astfel, cifra de afaceri si volumul cantitativ al livrarilor din intervalul mentionat anterior au ramas la acelasi nivel ca si anul trecut. Principalele dificultati pe care le-am intampinat in desfasurarea activitatii au fost reprezentate de circuitul anevoios de incasare a creantelor, scaderea volumului comenzilor si concurenta neloiala. Toate acestea, coroborate cu panica produsa de criza economica in randul producatorilor de tamplarie, au generat evolutia haotica a pietei autohtone. Avand in vedere stabilitatea financiara a Valras Prod, strategia de management a societatii se axeaza cu precadere pe traversarea cu succes a perioadei de criza, concomitent cu consolidarea pozitiei pe care o detinem in bransa. O componenta importanta in cadrul acestui plan o constituie politica de resurse umane, concretizata prin asumarea responsabilitatii de catre angajati si prin mentinerea locurilor de munca. De asemenea, avem in vedere posibilitatea efectuarii unei investitii majore in dezvoltare, insa, momentan, ne aflam in faza de planificare a lucrarilor. Din pacate, nu exista o formula exacta pentru depasirea situatiei actuale, insa orice etapa are un final si este important ca firmele din bransa sa poata rezista pe piata. Consider ca scaderea vanzarilor este generata de diminuarea consumului, iar solutia pentru a recupera pierderile anterioare nu consta in reducerea preturilor sub costul de productie, ci in optimizarea cheltuielilor interne si a nivelului veniturilor", a declarat Valentin Petrescu, director general al societatii Valras Prod. Informatii suplimentare, la www.valras.ro (Simona Ene)
|