Producatori de tamplarie
Publicat de AG&F
24 Aug 2009 11:30
|
Din informatiile furnizate de conducerea companiei Woodcote Romania rezulta faptul ca, pe piata nationala a usilor de interior/exterior, nivelurile cantitative ale livrarilor totale se situeaza intre 600.000 de unitati/an si 800.000 de unitati/an, un raport al vanzarilor pentru cele doua categorii fiind de o unitate pentru interior la 10 usi de intrare. "Sortimentul preferat preponderent de utilizatori pentru modelele de interior este cel care inglobeaza panouri celulare. In ultima parte a anului 2008 si primele sase luni din 2009 cererea s-a diminuat cu 40%, pentru finele anului in curs fiind preconizata o depreciere de aproximativ 50%. In ceea ce priveste activitatea proprie, daca in 2008 cifra de afaceri s-a situat la 18 milioane de euro, pentru 2009 estimam o mentinere a acestei valori, ca urmare a influentei negative a crizei economico-financiare. Conditiile dificile de piata ne-au determinat sa adoptam o strategie de marketing pe termen scurt, caracterizata prin orientarea intregului personal in materializarea conceptului de asigurare a celor mai bune si complete servicii din piata. Dintre masurile care ar putea fi aplicate pentru stimularea interesului potentialilor beneficiari, se disting: stimularea consumului de materiale de constructii (prin repozitionarea preturilor produselor) si asigurarea de servicii suplimentare, cum ar fi consultanta la alegerea ansamblurilor de tamplarie, astfel incat costurile sa fie cat mai justificate", a declarat Mihaela Andreiescu, reprezentant al firmei Woodcote Romania. Informatii suplimentare, la www.woodcote.ro (Camelia Pantel)
|