DECO PLAST: Masuri complexe pentru optimizarea activitatii |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 30 Iun 2011 09:19 |
Compania Deco Plast, din Bucuresti, a consemnat in primul semestru al anului 2011 o crestere de 20% a veniturilor, fata de perioada similara din 2010, cand vanzarile totale au atins o cota de 4,4 milioane de lei. Categoria de produse comercializata preponderent a fost reprezentata de tamplaria din PVC, livrata cu precadere in Bucuresti si zonele limitrofe. De altfel, acesta este domeniul principal de activitate (detinand o cota de 90% din vanzarile totale), insa firma livreaza si elemente din categoria sistemelor de umbrire. In continuare, directorul de resurse umane al societatii ofera detalii despre obiectivele de dezvoltare ale anului in curs.
Raluca Ivascu, director de resurse umane al Deco Plast: „Pentru semestrul al doilea din 2011 ne-am propus sa deschidem noi magazine in cele cateva zone din Capitala in care nu suntem inca prezenti cu showroom-uri. Produsele realizate in fabrica proprie, unde dispunem de linii tehnologice cu o capacitate de 200 de unitati/schimb, sunt distribuite, de asemenea, prin intermediul unor parteneri specializati. Totodata, pentru 2012 ne-am propus o extindere a distributiei la nivel national si international. De asemenea, in primul semestru, am fost nevoiti sa aplicam mici cresteri ale preturilor produselor comercializate, ca urmare a majorarii cotatiilor la componentele necesare productiei. Alte masuri speciale au fost reprezentate de reducerea costurilor si optimizarea proceselor operationale, urmand ca, pe termen scurt, sa recurgem si la majorarea numarului de angajati din vanzari. Pana in 2012, ne asteptam la cresteri semnificative ale livrarilor, datorate si unei viitoare extinderi a domeniului de activitate. Piata de profil este caracterizata, in continuare, de instabilitate, ceea ce s-ar putea observa si pe termen mediu, in lipsa unor masuri reale de stimulare economica”.
|