ECO FRIGOTEHNICA: Majorare cu un milion de euro a cifrei de afaceri |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 12 Ian 2011 13:22 |
Compania Eco Frigotehnica, din judetul Hunedoara, membra a grupului de firme Eco, isi desfasoara activitatea pe o platforma industriala proprie cu o suprafata de peste 11.000 mp, care include o hala pentru fabricatia de usi/ferestre si o alta pentru geam termoizolant. De asemenea, distribuie profile din PVC marca Ramplast, feronerie si accesorii. In cele ce urmeaza, directorul general al firmei ofera informatii suplimentare referitoare la evolutia societatii din ultimul interval de timp si la cea a segmentului specific de piata.
Mirabela Nemecsek, director general al Eco Frigotehnica: „In 2010 am alocat fonduri in valoare de 0,6 milioane de euro pentru achizitia de utilaje si mijloace de transport, respectiv in vederea extinderii spatiilor necesare derularii activitatii. In 2010 cifra de afaceri pe care am obtinut-o a fost de aproximativ 8 milioane de euro, in crestere fata de 2009, cand veniturile au insumat 7 milioane de euro (dintre care 5 milioane de euro obtinute din fabricatia de usi/ferestre, iar restul din distributia de sisteme pentru executia ansamblurilor). In 2011, vizam obtinerea unei majorari de circa 10% a volumului vanzarilor. Din punctul nostru de vedere, cel mai dificil an de recesiune a fost 2010, piata de tamplarie scazand initial cu aproximativ 50% si fiind cea mai afectata ramura a constructiilor. Astfel, tendinta descrescatoare s-a mentinut, din cauza unei scaderi foarte mari a numarului de proiecte de constructii comparativ cu 2009. Totodata, evolutia domeniului in intervalul 2011 - 2012 va fi influentata in mod direct de volumul de investitii care se vor efectua. Daca in alte tari europene economia da semne de revenire, din pacate, nu acelasi lucru se intampla si la nivel autohton, previziunile conform carora piata se va stabiliza la sfarsitul lui 2010 dovedindu-se a fi eronate. Printre solutiile care ar sprijini firmele din bransa, se afla comertul intracomunitar si sprijinirea mediului de afaceri prin aplicarea de masuri guvernamentale favorabile, cum ar fi promovarea investitiilor”.
|