Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Sambata, 20 Aprilie 2024
Hilti
Home
GLASS ROM IMPEX: Majorare semnificativa a cifrei de afaceri in 2010
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 16 Mar 2011 12:49
Compania Glass Rom Impex - Bucuresti este specializata, incepand din anul 1995, in realizarea de fatade ventilate. O activitate conexa, care a aparut in cadrul firmei in 2007, este reprezentata de derularea de activitati de import pentru paneluri compozite din aluminiu, marca Naturalbond, fiind reprezentanta autohtona a societatii Asas Aluminim - Istanbul (Turcia). In oferta specifica se regasesc, de asemenea, accesoriile pentru montajul acestora, fiind comercializat, astfel, un pachet complet pentru personalizarea fatadelor. In continuare, directorul adjunct al firmei detaliaza activitatea derulata in ultimul interval de timp si evolutia specifica acestui domeniu.
 
Alina Popa, director adjunct al Glass Rom Impex: „In anul 2010 am inregistrat o crestere importanta a cifrei de afaceri in raport cu nivelul de aproximativ 1,5 milioane de euro, consemnat in 2009. Astfel, in urma unei majorari de aproximativ 56%, am consemnat venituri de 2,3 milioane de euro, din care o pondere de 65% este reprezentata de realizarea de fatade ventilate. Anul 2010 a reprezentat o perioada de reorganizare, principalul obiectiv al strategiei implementate constand in mentinerea pozitiei pe piata fatadelor ventilate in conditii de recesiune economica. De asemenea, daca in acest interval am redus la minimum bugetul de investitii, la inceputul acestui an am achizitionat unul dintre cele mai mari echipamente de roluit tip CNC din intreaga tara, ce ofera posibilitatea de prelucrare a foilor de mari dimensiuni. Dintre obiectivele pe care le avem in vedere in 2011, am putea mentiona: includerea in oferta a unor produse noi, majorarea numarului de angajati in cadrul celor trei departamente, promovarea specifica prin diverse mijloace (precum participarea anuala la expozitia de specialitate Construct Expo Ambient) si cresterea stocului. Totodata, avem in vedere sa accesam din ce in ce mai mult zona de proiecte, fara a neglija clientii mai mici cu care colaboram. La nivelul segmentului de piata pe care activam se poate observa o imbunatatire, datorata si absorbtiei de fonduri europene, in conditiile in care, in 2010, a fost consemnata o scadere de 80% fata de 2008. Trebuie sa mai mentionam faptul ca preturile au scazut foarte mult, intrucat beneficiarii, in perioada de recesiune, au decis sa ignore aspectul calitativ al produselor. In aceste conditii, se remarca in piata preponderenta materialelor de slaba calitate, manopera ieftina (care nu ofera garantie lucrarilor) si organizari manageriale ce intarzie termenele de executie. Din punct de vedere al optiunilor beneficiarilor, se remarca o orientare catre culori vii, combinatii inedite si materiale naturale (imitatii de piatra si lemn), toate acestea determinand o schimbare in arhitectura noilor cladiri”.
 
rehau
SISECAM
TSV
ABONARE REVISTE
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left