INDUSTRIAL CONEX: Livrari de tamplarie pentru Scoala Franceza |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 27 Feb 2013 15:11 |
Infiintata in anul 1992, compania Industrial Conex, din Ploiesti activeaza in principal pe segmentul tamplariei termoizolante (in proportie de 75% din total), diferenta constand in realizarea de constructii metalice. Cea mai importanta categorie de produse din oferta (cu pondere de 30% din total) o constituie fatadele cortina din aluminiu, cu profile Schuco, Alumil, Reynaers sau sistem Spider (marcile Sadev si Lily System) etc. De asemenea, se realizeaza si usi/ferestre din acelasi material care - impreuna cu cele din PVC fabricate cu profile Rehau -, reprezinta 10% din productia totala.
Cosmin Popovici director tehnic si de productie al Industrial Conex VMC: „In acelasi timp, avem posibilitatea sa executam si tamplarie metalica cu profile Schuco (20%), precum si fatade ventilate (15%), prin utilizarea mai multor materiale: Trespa, Bond, Steni sau Creaton, piatra naturala, travertin, marmura si granit. Aceste sisteme se monteaza pe structura de aluminiu (Eurofox, Vario etc.), cu termoizolatie din polistiren sau vata minerala. Punem la dispozitia partenerilor nostri si alte categorii de produse, precum: copertine (din structuri metalice si sticla cu sistem de inchidere Sadev/Lily System), parasolare (cu sisteme Alumil), luminatoare (realizate cu sisteme Schüco si sticla securizata) jaluzele exterioare si obloane (marcile Warema, Dekoflex, Analko si MCA), oferta noastra incluzand, de asemenea, sere, balustrade, trape de fum si compartimentari interioare din sticla, in a caror fabricare ne-am implicat anul trecut. Pe segmentul predominant de activitate, am efectuat livrari atat pentru proiecte de interes public, cat si in special privat, pe plan national. Din cea de-a doua categorie, cele mai numeroase comenzi au provenit pentru sedii de firme, cladiri de birouri si retele de magazine, unele dintre colaborarile noastre traditionale derulandu-se cu societatile care administreaza centrele Kaufland, Lidl si Mega Image. In ceea ce priveste solicitarile beneficiarilor, am remarcat in ultima perioada o crestere accentuata a cererii pentru ansamblurile rezistente la foc. Evolutia optima a comenzilor a determinat un parcurs pozitiv al incasarilor, care au insumat in 2012 circa 6 milioane de lei. Strategia de afaceri pe care o avem in vedere pentru 2013 presupune orientarea tuturor operatiunilor specifice catre utilizarea in productie a celor mai moderne tehnologii si a personalului calificat. Totodata, dintre obiectivele pe care le avem permanent in vedere, am putea mentiona asigurarea unui grad inalt de performanta pentru produsele realizate, utilizarea exclusiva a materiei prime de calitate, asigurarea de asistenta tehnica si respectarea termenelor de executie. Unul dintre cele mai importante proiecte pe care le avem in executie in acest moment este reprezentat de Scoala Franceza, din Bucuresti, unde livram tamplarie si pereti cortina realizati cu repere Schuco, fatade ventilate Trespa si ansambluri metalice Jansen”.
|