IZOTEC GROUP: Cresterea vanzarilor cu 30% asigura revenirea la nivelul din 2008 |
Producatori de tamplarie Publicat de Ovidiu Stefanescu 04 Iun 2010 13:06 |
Compania Izotec Group, cu sediul central in localitatea Savinesti, judetul Neamt, este specializata in executia de tamplarie din PVC si geam termoizolant, fiind unul dintre cei mai importanti parteneri ai furnizorului de sisteme Gealan Romania. Activitatea de fabricatie a companiei se desfasoara pe o suprafata de 20.000 mp, in cadrul a trei hale de productie. Izotec este una dintre primele companii din Romania care au respectat prevederile comunitare privind marcajul european de conformitate. In continuare, este prezentata opinia directorului general al societatii cu privire la situatia actuala si perspectivele de dezvoltare pe termen scurt.
Ovidiu Rusu, director general Izotec Group: "Procedurile de aplicare a marcajului CE au fost finalizate in urma cu aproximativ doi ani inainte de intrarea in vigoare a standardului de produs SR EN 14351-1. Am optat pentru realizarea pe cont propriu a testarilor initiale ITT, care au fost efectuate in cadrul institutului IFT Rosenheim, din Germania. Data fiind notorietatea si profesionalismul specialistilor germani, am considerat ca este optima continuarea colaborarii si punerea bazelor unui parteneriat care implica verificari periodice de audit, ce se desfasoara cu o frecventa anuala. In acest fel ne asiguram de mentinerea performantelor produselor noastre la un nivel ridicat, actiune prin care urmarim consolidarea imaginii pe care firma noastra si-a format-o pe piata de profil. De altfel, ferestrele Izotec au ajuns sa constituie - in toate zonele de distributie - un simbol al calitatii si, de aceea, ne straduim sa mentinem stacheta ridicata. Aceasta se datoreaza, intr-o buna masura, si faptului ca firma noastra este dotata cu linii tehnologice moderne, furnizate de Elumatec - Germania, investitiile alocate in dotarea tehnica si logistica depasind 6 milioane de euro. In ceea ce priveste performanta financiara, pentru 2010 am planificat si avem convingerea ca vom obtine o crestere a cifrei de afaceri cu 30%, pana la nivelul de 8,2 milioane de euro (doar pe segmentul ramelor de tamplarie termoizolanta, fara a include vitrajul si accesoriile). Astfel, se poate afirma ca vom recupera in totalitate pierderile din 2009 si vom atinge, din nou, pragul din anul premergator declansarii crizei in domeniul nostru de activitate. In ceea ce priveste modalitatea in care am reusit sa depasim dificultatile curente, este cert ca am reusit sa identificam corect metoda optima de gestionare a recesiunii actuale si sa evitam, in totalitate, acele parteneriate susceptibile de a genera indisciplina financiara".
|