JADEX TRADING: Trend de stabilizare a vanzarilor |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 13 Iul 2012 10:07 |
In oferta companiei Jadex Trading se regasesc produse din categoria tehnicii de umbrire pentru interior (rolete, jaluzele verticale/orizontale, tip falduri romane etc.), cu o pondere de 85% din incasarile totale, precum si sisteme de protectie solara pentru exterior (copertine sau rulouri). Sortimentele din prima categorie sunt fabricate in unitatea proprie, unde se dispune de o capacitate de 300 mp/zi.
Stefan Ciocirlan, presedinte al Jadex Trading: „In semestrul intai al acestui an, cel mai bine comercializate produse din oferta noastra au fost roletele textile, iar zona in care am consemnat majoritatea comenzilor a fost cea a Munteniei. Aria proprie de distributie s-a extins la nivel national, iar livrarile se efectueaza atat direct (inclusiv printr-un magazin online specializat), cat si printr-o retea de aproximativ 30 de dealeri autorizati. Toti clientii beneficiaza de servicii auxiliare, precum transport sau montaj. In primele sase luni ale exercitiului financiar curent am consemnat o mentinere a vanzarilor, ceea ce ne determina sa estimam pentru finalul lui 2012 o stabilizare si chiar o usoara majorare cu 5% a acestora. Situatia financiara din 2011 a fost marcata, de asemenea, de o stagnare a incasarilorla nivelul din 2010. Strategia pentru dezvoltare a acestui an a presupus efectuarea unor investitii in modernizarea de utilaje, efectuate din fonduri proprii. De asemenea, obiectivele pe care le avem in vedere pe termen scurt pentru evolutia activitatii constau in aplicarea unor masuri de diversificare a gamei de produse. Segmentul de piata specific este marcat in 2012 de polarizarea cererii pe doua segmente predominante: low-end (produse cu pret economic) si hi-end (sortimente exclusiviste, cu actionari electrice), pentru intervalul urmator estimarile noastre indicand continuarea acestui trend. Dintre dificultatile pe care le intampina toate firmele de profil am putea nominaliza scaderea numarului de comenzi, datorita situatiei economice actuale”.
|