METROPOLIS: Este vizata majorarea capacitatii de fabricatie |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 04 Feb 2013 19:26 |
Livrarile companiei Metropolis, a carei activitate este axata exclusiv pe realizarea de tamplarie din PVC, s-au efectuat cu precadere pentru proiecte finantate din fonduri publice, cu destinatie rezidentiala. Potrivit declaratiilor managerilor firmei, in cazul obiectivelor de acest tip garantia incasarilor este mai mare. Ca principale dificultati ale pietei de profil acestia indica, de asemenea, concurenta neloiala care se manifesta prin promovarea unor produse slabe din punct de vedere calitativ si contractia acestui segment de activitate.
Bogdan Roman, director general al Metropolis: „Fenomenul de contractie a pietei s-a constituit intr-un avantaj pentru noi, intrucat am absorbit o mare parte din clientii firmelor care si-au incheiat activitatea. Am reusit, astfel, sa obtinem o majorare de aproximativ 32% a cifrei de afaceri, care s-a situat in 2011, la nivelul de 5,1 milioane de lei, iar pentru 2013 estimam obtinerea unei cresteri similare. De asemenea, anul acesta intentionam sa ne extindem capacitatea de fabricatie, care se situeaza in acest moment la nivelul de 200 ferestre/zi, prin derularea unui proiect de investitii in valoare de aproximativ 0,5 milioane de euro, fonduri provenite din resurse proprii si care vor fi alocate pentru extinderea liniei de productie. In 2012, am finalizat o alta investitie de anvergura, in valoare de 4 milioane de lei, care a constat in inaugurarea celei de-a doua hale de productie pe care o detinem in Roman. Actualmente, in procesul de executie utilizam feronerie NT si Maco MM si toata gama de profile Salamander. Un procent de 80% din totalul productiei este exportat in Austria, Italia si Belgia, iar restul se livreaza pe plan intern, cu precadere in judetele Neamt, Iasi, Bacau, Suceava si Vaslui. Alte doua obiective de extindere pe care le avem in vedere pe termen lung sunt reprezentate de extinderea gamei sortimentale si a retelei de dealeri”.
|