Piata europeana – o noua provocare pentru CONEXPERT GROUP |
Producatori de tamplarie Publicat de Ovidiu Stefanescu 25 Apr 2011 10:15 |
Infiintata in anul 2003, compania Conexpert Group, din Bucuresti, este specializata in executia de ferestre si usi termoizolante din PVC si aluminiu. Strategia implementata presupune un accent puternic pe calitate si de aceea se folosesc exclusiv profile din clasa A, furnizate de Veka Romania. De asemenea, pentru asigurarea unor performante corespunzatoare ale ansamblurilor de tamplarie promovate pe piata, societatea dispune de aportul unui colectiv de profesionisti cu inalta calificare atat in domeniul productiei/montajului, cat si in cel al comercializarii. Pentru a ilustra activitatea companiei si a realiza o estimare a perspectivelor imediate, in continuare este prezentata opinia directorului national de vanzari Gheorghe Angelescu, cu privire la stadiul actual de dezvoltare, precum si la perspectivele pe termen scurt si mediu.
Cum a evoluat, in ultima perioada, compania Conexpert, din punct de vedere financiar?
Putem afirma faptul ca suntem una dintre putinele firme ce activeaza in bransa, care a reusit ca, intr-o perioada de maxime turbulente economice, sa obtina o majorare importanta a cifrei de afaceri. Astfel, daca in 2009 compania realiza livrari in valoare de 1,8 milioane de euro, anul trecut nivelul incasarilor a depasit 2,5 milioane de euro, reprezentand o sporire de aproape 40%. Pentru acest an este dificil de inaintat o estimare, insa obiectivul de marketing stabilit la inceputul exercitiului financiar curent este reprezentat de cresterea cifrei de afaceri cu cel putin 20% fata de nivelul atins in 2010.
Care sunt sistemele utilizate in procesul de fabricatie?
Pe segmentul de tamplarie din PVC suntem parteneri ai Veka Romania, utilizand exclusiv sisteme pentacamerale, din seriile Softline 70 si Swingline 70. O atentie deosebita o acordam promovarii ferestrelor si usilor executate cu profile cu 6 camere Alphaline 90, incluzand izolatie suplimentara din neopor si trei garnituri de etansare. Pentru tamplaria obtinuta prin utilizarea acestor repere, coeficientul de transfer termic are valoarea de maximum 0,8 W/mpK, ceea ce determina compatibilitatea cu principiile de termoizolare aferente caselor pasive. In ceea ce priveste feroneria, folosim Roto NT, iar sticla utilizata la fabricarea geamului termoizolant este furnizata de Saint-Gobain Glass Romania. In prezent, lucram cu doua linii complet automate (ce includ utilaje marcile Elumatec si Stürtz), care ne asigura posibilitatea realizarii a circa 5.000 u.f./luna. Din acest punct de vedere, trebuie remarcat faptul ca productivitatea este asigurata prin dotarea cu echipamente de sudura la patru capete, ce asigura, suplimentar, o mare precizie in executie.
Indicati principalele elemente ale strategiei pe care intentionati sa o implementati pe termen scurt.
Pentru a asigura o dezvoltare optima a companiei si a continua intr-un ritm similar celui consemnat pana in prezent, intentionam sa aplicam o serie de masuri de marketing, ce includ promovarea intensa in mediul online, dezvoltarea unei retele de showroom-uri proprii si cresterea cotei de vanzari directe. De asemenea, punem un accent puternic pe deschiderea de noi piete de desfacere in tarile UE si sporirea livrarilor la export ale produselor finite. Calitatea produselor realizate, termenele de executie si livrare foarte mici, gama diversa de ferestre si usi precum si un pret competitiv ne dau sanse foarte mari sa devenim un furnizor important pentru clientii din tarile membre UE. In ceea ce priveste sansele de redresare a domeniului in care activam, prognoza noastra este ca o recuperare completa a sectorului local de tamplarie termoizolanta nu este posibila mai devreme de 2015.
|