PINUM DOORS & WINDOWS: Vanzari de 15 milioane de euro in 2010 |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 18 Oct 2010 13:52 |
Compania Pinum Doors & Windows a fost infiintata in anul 1992, activand initial sub forma unei firme specializate in realizarea de usi si reprezentand o investitie a unui om de afaceri care detine si in Italia o societate cu traditie de peste 40 de ani in prelucrarea lemnului. In 2004, a fost demarata si executia de ferestre, iar in prezent aproximativ 70% din totalul productiei constituie cota usilor de mai multe tipuri (din lemn pentru interior/exterior, metalice, tehnice, de aluminiu si aluminiu-sticla). Sortimentele sunt exportate la nivel international, in tari precum: Statele Unite ale Americii, Malta, Bulgaria, Republica Moldova, Algeria, Tunisia, Egipt etc. Directorul comercial al firmei detaliaza in continuare situatia firmei si evolutia segmentului de piata.
Francesco Curcio, director comercial al Pinum Doors & Windows: „In 2009 am consemnat o cifra de afaceri de 15 milioane de euro, iar pentru anul in curs estimam mentinerea rezultatelor financiare la aceeasi valoare. Anul acesta am investit preponderent in extinderea gamei de produse - atat economice, cat si inovatoare - prin lansarea noilor game Glossy si Hello Kitty si prin abordarea celorlalte segmente de piata (unde nu eram inca prezenti), promovand usi tehnice si metalice pentru hoteluri/cladiri de birouri. In continuare, strategia departamentelor de cercetare-dezvoltare si a celui de design presupune dezvoltarea portofoliului prin crearea de modele inovativatoare, ce folosesc tehnologii avansate de productie si finisaje inedite. Din punct de vedere al distributiei, pe care o asiguram in prezent prin intermediul celor trei showroom-uri proprii si printr-o retea de dealeri extinsa in 19 judete, ne-am propus ca, in intervalul urmator, sa ne extindem aria in care actionam. In acelasi timp, pe termen mediu, dorim sa crestem cota exporturilor prin dezvoltarea unui departament specializat si extinderea zonelor accesate, in 2010 cea mai dinamica piata fiind in Africa, unde se solicita preponderent produse de calitate. In ceea ce priveste tendintele de consum din Romania, am observat ca se prefera esente de stejar cu diferite finisaje si usi furniruite cu nuc, precum si modele cu design inovator, cu finisaje inedite, in culori inchise. In acelasi timp, vom face tot posibilul sa ne consolidam pozitia de top pe care o detinem pe segmentul proiectelor rezidentiale, fiind unul dintre principalii furnizori de usi de interior pentru constructiile finalizate anul acesta. Desi nu am abordat o politica agresiva de promovare, numarul clientilor a sporit, datorita bunei reputatii a companiei, rezultata din oferta variata de produse cu un raport optim calitate - pret si combinata cu gama completa de servicii asigurate. Segmentul de activitate specific nu a inregistrat anul acesta modificari semnificative, conceptia noastra cu privire la contextul economic actual dificil rezumandu-se la urmatoarea afirmatie: criza nu trebuie sa fie o justificare pentru lipsa performantei”.
|