PINUM: Management bazat pe comenzile bugetare |
Producatori de tamplarie Publicat de Ovidiu Stefanescu 18 Mar 2010 13:07 |
In 2009, cifra de afaceri realizata de compania Pinum Doors & Windows, la nivel de grup, a fost de 15 milioane de euro, in scadere cu aproximativ 20% fata de anul precedent. "Aceata diminuare a incasarilor se afla in stransa legatura cu trendul descendent al pietei constructiilor, cauzat de criza financiara si de scaderea exporturilor. Cu toate acestea, am reusit sa ne consolidam pozitia pe segmentul proiectelor rezidentiale, fiind principalul furnizor de usi de interior pentru constructiile finalizate in 2009. Pentru 2010, estimam o crestere de 10% a vanzarilor, prognoza bazandu-se pe implementarea unei strategii de extindere a retelei de distributie la nivel national, precum si de diversificare a portofoliului de produse atat pe segmentul de usi, cat si pe cel de ferestre. Din datele disponibile, piata de profil a inregistrat o scadere de aproximativ 40% anul trecut, in comparatie cu 2008, iar inceputul lui 2010 nu aduce schimbari semnificative. Totusi, speram ca vom putea asista la relansarea acestui domeniu de activitate, datorita implementarii programelor guvernamentale, care ar putea impulsiona cresterea economica", a declarat Francesco Curcio, director comercial al companiei.
Posibila lansare a productiei de ferestre din PVC
Pinum Doors & Windows este principalul furnizor de usi pentru segmentul produselor din categoriile standard si premium. "Compania noastra detine cea mai mare capacitate de fabricatie la nivel national atat pe piata de ferestre din lemn stratificat, cat si pe cea de usi. In domeniul ansamblurilor executate din profile multistratificate, avem drept competitori companii care desfasoara activitati de comercializare sau intreprinzatori cu o capacitate de productie limitata, care nu pot onora cereri de mare volum, cu termene scurte de livrare. In ceea ce priveste sectorul de usi, conform estimarilor noastre, cota de piata a Pinum se mentine la 40% si nu au fost observate schimbari importante in ceea ce priveste starea concurentiala. Planurile de investitii pentru anul in curs include si deschiderea de centre proprii de prezentare/comercializare. De asemenea, vom lansa o noua linie de usi, marca Intro, destinata, in principal, dezvoltatorilor imobiliari care pot opta pentru produse performante, la preturi competitive. Totodata, luam in considerare posibilitatea adaugarii unei linii suplimentare de productie specializata in executia de sortimente din PVC", a incheiat oficialul companiei. Informatii suplimentare, la www.pinum.ro |