PLUS CONFORT: Absorbtia de fonduri europene dezvolta piata |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 28 Mar 2012 09:53 |
Aria de distributie a companiei Plus Confort, specializata in executia de tamplarie din aluminiu si PVC, s-a extins la nivel national, livrarile efectuandu-se exclusiv prin intermediul companiilor de constructii, pentru care lucreaza in principal ca subantreprenor specializat in finisaje de fatade. In acest moment, cele mai multe livrari sunt realizate in Bucuresti si zonele limitrofe.
Andrei Ramba, director executiv al Plus Confort: „Perspectivele de dezvoltare ale segmentului de piata in care ne desfasuram activitatea sunt optimiste, chiar daca nivelul de informare a clientilor este inca scazut, cerintele actuale ale utilizatorilor fiind orientate in special pe un pret de achizitie redus si mai putin pe un raport optim performanta/cost. Cea mai buna solutie pentru imbunatatirea situatiei din bransa ar putea fi reprezentata de absorbtia rapida - de catre agentii economici privati si unitatile publice - a fondurilor europene de dezvoltare, care ar genera crestere pentru toti cei ce activeaza in bransa constructiilor - si nu numai. La nivel general, relatiile dintre furnizorii de materii prime si producatori s-au schimbat vizibil, actualmente existand o relatie de afaceri mai apropiata si mai clara intre acestia. Gradul de influenta a factorilor de decizie politico-economici asupra mediului de afaceri specific este, din nefericire, foarte important, iar piata fortei de munca in aceasta bransa se caracterizeaza printr-o stabilitate aparenta. Spre deosebire de piata interna, cele externe (pe care derulam operatiuni specifice) se caracterizeaza printr-o mai mare exigenta referitoare la calitate si termene de livrare, precum si la plati. In ceea ce ne priveste, obiectivele de dezvoltare pe care ni le-am propus pentru 2012 constau in: majorarea capacitatii de productie si celei logistice (pentru care vor fi alocate fonduri in valoare de 0,2 milioane de euro), accesarea unor noi piete externe (in afara celor din Italia, Elvetia si Franta, unde suntem deja prezenti) si accesarea altor oportunitati in domeniul fatadelor (tehnica solara, eficienta energetica, imobile-monument istoric). De asemenea, estimam obtinerea unei cresteri de pana la 30% a cifrei de afaceri consemnate in 2011, nivelul acesteia situandu-se la aproximativ 8 milioane de euro”.
|