Compania Plus Confort - Bucuresti s-a specializat in realizarea de tamplarie din PVC, respectiv de ansambluri din aluminiu, executand si lucrari de placare cu aluminiu compozit/elemente ceramice si termoizolare cu polistiren. Ca urmare a situatiei dificile specifice pietei in ultimul interval de timp, firma a fost nevoita sa aplice o serie de masuri de redresare. „Segmentul constructiilor, si implicit, cel al tamplariei termoizolante au fost afectate semnificativ de recesiunea economica. In aceste conditii, am decis sa ne implicam puternic in programul de reabilitare termica a imobilelor de locuinte, sa mentinem colaborarea cu mari antreprenori si sa ne majoram ponderea exportului. Astfel, distribuim produse specifice in Italia, Franta si, recent, Elvetia, fiind ajutati si de faptul ca - pentru ansamblurile din PVC/aluminiu - detinem certificarea cu marcajul CE. Pe segmentul PVC-ului folosim profile REHAU si feronerie G-U, cel mai utilizat fiind sistemul pentacameral Rehau Euro 70. La nivel autohton am fost nevoiti sa inchidem reteaua de showroom-uri si sa restrangem numarul de dealeri, pentru a evita pierderile financiare, dar in acelasi timp am intensificat masurile de promovare online, ceea ce ne-a adus un numar important de comenzi. Totodata, ne-am pastrat pozitia de furnizor traditional de ferestre/usi pentru centre imobiliare, printre aceste obiective aflandu-se RAMS, Fortuna Residence, Delea, Scandinavia Residence sau ansamblul ANL Henri Coanda. Investitiile proprii au vizat strict domeniul logistic si am preferat sa alocam cele mai multe fonduri pentru rambursarea creditelor contractate in intervalul 2007-2008. Am investit, de asemenea, in audit, certificari de calitate pe toate segmentele si extinderea pe pietele externe, precum si in cursuri de calificare pentru angajati sau in majorarea numarului de lucratori. Din pacate, nu am beneficiat de niciun stimulent fiscal pentru efectuarea de angajari in perioada recesiunii asa cum s-a promis la nivel guvernamental. De altfel, autoritatile statului ar fi singurele care ar putea sprijini efectiv acest domeniu, printr-un set de masuri, precum: rambursarea unei parti a contravalorii montajului de ferestre eficiente energetic (fapt care ar creste atractivitatea produselor), accelerarea procesului de reabilitare termica sau stimularea exportatorilor prin masuri fiscale corespunzatoare. In 2009, am inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 3,8 milioane de euro, in crestere fata de cele 2,8 milioane de euro consemnate in 2008. Pentru 2010 estimam atingerea unui nivel de 5 milioane de euro, iar la nivelul lui 2011 ne-am propus venituri de 6 milioane de euro”, a declarat Ovidiu Logigan, director economic al Plus Confort. Informatii suplimentare, la
www.plusconfort.ro