Producatori de tamplarie
Publicat de Ovidiu Stefanescu
11 Dec 2012 10:35
|
Teodora Sararu, director de marketing al Send'92: "Anul 2012 s-a incheiat pentru compania noastra cu niste rezultate satisfacatoare, daca judecam dupa conjunctura generala a pietei pe care activam, care nu a fost deloc favorabila. In pofida acestei realitati, am reusit sa conservam performanta obtinuta in exercitiul financiar precedent, realizand o cifra de afaceri similara celei raportate in 2011. Ceea ce ni s-a parut important in anul fiscal care se incheie a fost faptul ca beneficiarii au inceput sa se intereseze tot mai mult de sistemele utilizate, solicitand detalii tehnice cu privire la tipul de profile din PVC, la caracteristicile feroneriei sau structura geamului termoizolant. Date fiind statutul firmei, experienta noastra si calitatea materialelor folosite, tendinta respectiva ne avantajeaza din punct de vedere concurential si contribuie la consolidarea cotei de piata pe care o detinem in prezent. Analiza structurala a livrarilor indica faptul ca aproximativ 90% din ansamblurile comercializate in 2012 au fost executate cu repere din seria Streamline (pentacamerale), insa am avut comenzi importante si pentru modelele realizate cu sistemele de top, din gama BluEvolution. Dificultati deosebite nu am intampinat in derularea activitatii, aceasta datorandu-se si pozitiei privilegiate pe care o detinem in regiunea noastra. Am ales sa nu participam insa la programul national de reabilitare termica a constructiilor existente, explicatia constand in faptul ca oferta Send'92 nu se incadreaza in solicitarile incluse in caietele de sarcini aferente unor astfel de proiecte (pentru care principalul criteriu este pretul). In ceea ce priveste estimarile pe termen scurt, conform evaluarilor curente 2013 va fi un an caracterizat prin reluarea graduala a trendului ascendent pentru companiile solide din punct de vedere financiar, obiectivul de marketing fiind acela de asigurare a unei majorari de minimum 15% a vanzarilor fata de 2012".
|