SOLODOOR: Oferte speciale si reduceri de pret |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 28 Iul 2010 10:28 |
Compania Solodoor (Cehia) a fost infiintata in 1997, preluand activitatea diviziei de prelucrare a lemnului din cadrul firmei Solo Susice. Firma este prezenta pe piata autohtona din anul 2008, deschizand un punct de distributie in Brasov. In oferta Solodoor se regasesc usile infoliate pline (au un cadru perimetral din MDF si sunt acoperite cu folie MDF care imita lemnul), elementele de inchidere/tocurile din CPL (au tocul perimetral din lemn masiv si sunt finisate cu folie CPL), modelele furniruite (au rama din lemn masiv si sunt acoperite cu furnir natural) si cele tip RAL (vopsite prin diferite metode si disponibile in nuante multiple). Alte detalii cu privire la activitatea societatii si a segmentului specific de piata sunt oferite, in cele ce urmeaza, de reprezentantul Solodoor.
Laris Florescu, reprezentant al Solodoor: „Cea mai mare pondere in vanzari o detin usile pline cu toc reglabil sau fix in diferite nuante, dar, intrucat incercam sa oferim fiecarui client modelul pe care si-l doreste, executam, de foarte multe ori comenzi personalizate, cum ar fi cele pentru elementele de inchidere glisante, duble sau pentru luminatoare. De asemenea, am lansat numeroase modele de usi noi, precum cele rezistente la foc timp de 30 de minute, cele izolatoare fonic (la 32 dB, 35 dB sau 38 dB) sau o combinatie intre aceste sortimente. In ceea ce priveste gamele de usi furniruite/vopsite, am reusit sa includem in oferta modele noi. In ultima perioada, solicitarile clientilor au vizat achizitia de usi din categoria economica, precum si a celor care ofera siguranta/confort. De asemenea, beneficiarii prefera cele mai noi sisteme, respectiv usile rezistente la foc si izolatoare fonic. Segmentul productiei/distributiei de usi de interior a inregistrat, incepand cu 2009, o usoara scadere, determinata de un declin accentuat al pietei constructiilor. Fiind afectati de noile realitati din bransa, am fost nevoiti sa amanam proiectul de realizare a unei unitati de productie la Brasov si sa aplicam masuri speciale la nivel intern. Dintre acestea, am putea mentiona: scaderea/mentinerea costurilor la nivelul celor din 2009, micsorarea preturilor, promovarea de oferte si pachete speciale de produse, asigurarea de servicii auxiliare complexe, cum ar fi consiliere pentru proiecte, masuratori, montaj etc. In ceea ce priveste distributia, avem o retea dezvoltata la nivel national, prin retaileri si retele de magazine DIY, in aproximativ 50 de localitati din tara”. |