SWING TRADE: Reconfigurare a strategiei de vanzari aplicate in 2012 |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 24 Oct 2011 13:46 |
Compania Swing Trade a comercializat preponderent anul acesta usi de garaj rezidentiale si industriale (in proportie de 60% din vanzari) si sisteme de actionare automata (20%), diferenta fiind constituita de porti batante/rulante, grilaje pentru protectie etc. Usile de garaj, Eurosandoor, sunt realizate in unitatea proprie, prin integrarea de panouri si alte componente importate din Elvetia si de feronerie Flexiforce (Olanda).
Hegyi Sandor, director general al Swing Trade: „Ponderea in comenzile efectuate de beneficiari in 2011 au detinut-o usile rezidentiale de garaj. In general, beneficiarii au solicitat sortimente livrate la costuri scazute, ceea ce ne-a determinat sa diminuam preturile produselor promovate. Conditiile de piata si cele concurentiale dificile ne-au determinat ca in perspectiva, pentru 2012, sa reconfiguram strategia de vanzari. Principala problema pe care am intampinat-o pe piata de profil a fost reprezentata de concurenta neloiala dintre firmele de profil, multe dintre acestea practicand preturi extrem de reduse, ce se situeaza cu mult sub nivelul profitabilitatii. O alta dificultate care poate fi sesizata in bransa este reprezentata de nesiguranta platilor, motiv pentru care am adoptat masuri de securizare a incasarilor. Chiar daca nu am beneficiat de conditii favorabile pentru derularea activitatii, am reusit sa accesam un nou domeniu si sa depasim deja nivelul cifrei de afaceri din 2010 (de 3,7 milioane de lei), veniturile inscriindu-se pe un trend ascendent estimat sa se mentina pana la finalul lui 2011. Principalul motiv al schimbarii cursului livrarilor a fost reprezentat de contractarea catorva proiecte rezidentiale si industriale importante, cele mai multe din zona Transilvaniei. Derulam operatiuni de distributie atat direct, cat si prin intermediul unei retele de dealeri la nivel national, precum si in Republica Moldova”.
|