Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 21 Noiembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Produse & Tehnologii - SALAMANDER: Sistemul modular greenEvolution, cu puternic accent ecologic
SALAMANDER: Sistemul modular greenEvolution, cu puternic accent ecologic
Produse & Tehnologii Publicat de Ovidiu Stefanescu 28 Iul 2020 05:45
Lansat sub titulatura greenEvolution, noul sistem modular extins prin metode digitale de la Salamander Industrie-Producte constituie o veritabila evolutie din punct de vedere ecologic. Produsul a fost conceput pornind de la nevoile consumatorului final, dar in ansamblul sau reprezinta mult mai mult decat atat. Este vorba despre ambitia si, in acelasi timp, promisiunea furnizorului german de a oferi un concept atotcuprinzator de marketing, pentru a asigura succesul proceselor de vanzari ale partenerilor sai, specializati in productia/comercializarea de tamplarie termoizolanta. greenEvolution constituie, de fapt, raspunsul la provocarile curente cu care se confrunta industria de profil, care de multi ani se lupta cu problema preturilor si cu presiunile competitiei, precum si cu interesul scazut al utilizatorilor in ceea ce priveste caracteristicile de performanta. In ceea ce priveste designul noilor sisteme, finisajele atipice pot adauga valoare procesului de vanzari, in acelasi timp contribuind in mod semnificativ la eforturile de sustenabilitate asumate de Salamander.
 
Instrumente digitale pentru sustinerea proceselor de vanzare
Obiectivul actualei campanii este sintetizat de CEO-ul companiei, Gotz Schmiedeknecht, care afirma ca „de mai multi ani asistam la un fenomen ingrijorator: pretul constructiilor se afla in continua crestere si, cu toate ca nivelul cererii este foarte mare, pretul la care se comercializeza ferestrele scade. Acest paradox este alimentat inclusiv de faptul ca beneficiarul final nu acorda o atentie prea mare produselor respective si se focalizeaza foarte putin asupra multitudinii de optiuni pe care le are la dispozitie. O alta cauza este aceea ca producatorii si dealerii au esuat pana la momentul actual in demersurile lor de a apela la latura emotionala a pietei. De motivele enumerate anterior, noul obiectiv strategic este constituit de eliminarea presiunilor exercitate asupra pretului si asigurarea succesului economic atat pentru furnizorii de sisteme, cat si pentru partenerii acestora, pe termen lung”. Este bine cunoscut faptul ca vanzarile multistratificate sunt dificile pentru un grup cum este Salamander, care ofera produsele sale unor companii specializate in procesarea acestora si care isi asuma suplimentar rolul de trasmitator al mesajului de merketing catre clientul final. In general, calitatea consultantei tehnice si a serviciilor aferente are de suferit atunci cand depinde de implicarea partenerilor de pe lantul de aprovizionare. Efectul respectiv se amplifica in conditiile in care oferta se adreseaza, in principal, unor entitati private si nu institutionale, avand in vedere faptul ca, in Europa 70%, din locuinte se afla in proprietatea beneficiarilor (procentul fiind net superior in estul continentului). Pe prima pozitie din acest punct de vedere se plaseaza Romania, unde procentul respectiv atinge 96%. „Ce implica aceasta realitate? Daca ne propunem ca activitatea noastra sa fie in continuare incununata de succes, este necesara optimizarea procesului de vanzare pe intreaga sa ruta, pana la aceasta masa importanta de clienti individuali”. Cu ajutorul greenEvolution, Salamander face exact acest lucru: nu a dezvoltat doar un sistem modular, ci si o metoda optimizata de suport pentru procesul de vanzare, prezentata sub forma de aplicatii special adaptate pentru a consolida performanta de-a lungul intregului lant de valoare, de la furnizorul de sistem, la producatorul de ferestre, la dealer si montator.
 
Sase variante de design
Sistemul greenEvolution poate fi folosit pentru a realiza o mare varietate de ansambluri de tamplarie termoizolanta, inclusiv elemente cu garnitura mediana, modele cu o latime vizibila redusa (pentru a asigura accesul unei cantitati mai mari de lumina naturala in incinte), constructii netede (de tip flush) ce prezinta avantajul de a oferi aparenta ferestrelor din aluminiu etc. Seria include sase versiuni de baza, respectiv: profilele - obiect „max”, sistemele multilaterale „flex”, versiunile „curve” avand un contur rotunjit, reperele „flex A” prezentand pereti exteriori de o grosime superioara ce sunt destinate aplicatiilor avand cerinte statice mai exigente, variantele „box” cu design neted si sistemele „free” cu o latime vizibila de 100 mm, special concepute pentru arhitecti. Expertii Salamander subliniaza ca fiecare profil de cercevea poate fi folosit in combinatie cu oricare sistem de rama, ceea ce permite procesatorilor sa produca o gama extinsa de ferestre folosind un numar limitat de repere. Din kit-ul pus la dispozitie de Salamander, partenerii pot alege cea mai potrivita varianta pentru client care sa fie, in acelasi timp, perfect adaptata la strategia proprie de vanzari. De asemenea, prin intermediul versiunilor diverse de echipare, furnizorul german ofera un concept inovator de orientare a vanzarilor catre modelele de o calitate superioara. In functie de proiect si de forma aleasa, coeficientul de transfer termic la nivelul ramei este cuprins intre 1 W/mpK si 1,2 W/mpK, cu aceste valori sistemul inovator de la Salamander situandu-se la cota reperelor cu o adancime constructiva de 80 mm. Din punct de vedere al echiparii cu geam termoizolant, profilele din seria greenEvolution permit instalarea unor vitraje tripulstratificate cu o grosime de 48 mm, fiind posibila atingerea nivelului de 56 mm la ferestrele de tip „box”. In ceea ce priveste fonoizolarea, masuratorile realizate demonstreaza capacitatea obtinerii unui indice de reductie fonica de 48 dB. Folosind constructii cu montant fals si geometrii similare, sectiuni uniforme ale zonei de suprapunere pentru toate profilele de rama si de cercevea si camere de armatura de aceleasi dimensiuni, se obtin reduceri semnificative ale complexitatii si diminuari ale costurilor de stocare. In plus, prin prisma compatibilitatii, o parte din accesoriile folosite pentru greenEvolution sunt similare celor utilizate la seria bluEvolution 82.

Oferind ferestrelor o latura emotionala
Clientul final este asaltat, in mod uzual, de o serie de valori si parametri tehnici in timpul procesului de consultanta, deseori fiind coplesit de abundenta terminologiei respective. Daca obiectivul vanzatorului este acela de a oferi ferestrei pe care o promoveaza o anumita incarcatura emotionala, discutia ar trebui sa se axeze mai degraba pe beneficiile pe care produsul le asigura locuintei pe care urmeaza sa o echipeze. De aceea, este esential pentru dealeri si vanzatorii profesionisti sa fie informati in detaliu cu privire la punctele cu adevarat forte ale sistemelor care intra in componenta ferestrelor. Avand in vedere toate acestea, Salamander a dezvoltat aplicatia myWindow record care reprezinta un instrument de real ajutor pentru echipele de vanzari ale producatorilor sau dealerilor. Aceasta ii ajuta sa promoveze fereastra exclusiv pe baza valorii individuale pe care o adauga produsul respectiv. De asemenea, aplicatia este deosebit de utila pentru a preveni folosirea preponderenta a unui sistem pentru toate tipurile de ferestre si toate grupurile-tinta de clienti - tendinta care a fost accentuata in trecut si s-a bazat in principal pe pretul favorabil. Clientii care nu beneficiaza de o experienta tehnica relevanta detin informatii limitate despre ferestre si functiile acestora, iar datele contradictorii obtinute in mediul online nu fac altceva decat sa-i bulverseze si mai mult. Aceasta este cauza principala pentru care decizia de achizitie este, in majoritatea cazurilor, emotionala. In conditiile date si in absenta oricarui alt criteriu, sansele cele mai mari de a vinde le are ofertantul cu pretul cel mai mic. Totusi, fiecare client are o opinie fata de ceea ce inseamna „fereastra perfecta”, iar daca vanzatorul foloseste aplicatia myWindow record, beneficiarul are posibilitatea de a-si forma decizia pe baza unor elemente obiective, cum ar fi amplasamentul, cerintele individuale, stilul arhitectural, tipul cladirii etc. Astfel, in final utilizatorul va fi ofertat cu un produs care se potriveste exact dorintelor si nevoilor proprii.
 
Finisaje din folie de aluminiu, piele si furnir natural
In ceea ce priveste finisajul, noutatea consta in noile suprafete „reale”, ce ofera o experienta tactila unica, data de inlocuirea foliilor decorative din material plastic cu aspect metalic cu folii din aluminiu, disponibile, in prezent, cu aspect de otel inoxidabil, iar in viitor inclusiv cu aparenta de cupru. Datorita faptului ca materialul respectiv nu este tratat impotriva coroziunii, in timp acesta va capata o patina care ii va imbunatati aspectul. Alte versiuni de design includ finisaje cu piele naturala lipita, care vor acoperi un segment de cerere existent deja la momentul actual in Italia. In viitor, pentru clientii care vor dori sa asorteze ferestrele la designul interior vor fi dezvoltate diverse sisteme de placare cu furnir natural, care vor face o concurenta reala variantelor compozite din lemn-aluminiu. De mentionat faptul ca reciclarea este asigurata pentru toate tipurile de finisaje, materialele folosite putand fi separate de corpul din PVC. Salamander este membru al initiativei ecologice Rewindo si al asociatiei VinylPlus, iar in aceasta calitate are o strategie puternic orientata spre sustenabilitate. Astfel, special pentru fereastra „Greta” compania a dezvoltat un sistem care este complet fabricat din materiale reciclate si pentru productia caruia este folosita in exclusivitate energie regenerabila provenita din surse proprii. Un alt impact cert in ceea ce priveste dezvoltarea durabila exercitat de produsele Salamander este acela dat de facilitatea selectarii corecte a ferestrelor potrivite cu ajutorul aplicatiilor speciale, in acest fel asigurandu-se faptul ca produsul potrivit este folosit la locul potrivit si evitandu-se consumul inutil de resurse. Din pacate, limitele tehnologice nu permit folosirea PVC reciclat pentru obtinerea caracteristicilor necesare suprafetei sistemelor, insa in cazul Greta acest neajuns a fost depasit, in mod inovator, prin „stropirea” profilelor cu cuart, dezvotand astfel versiunea „free” a sistemului Greta, pentru care se asteapta reactia arhitectilor.
Solicita informatii suplimentare
 
rehau
ABONARE REVISTE
SISECAM
TSV
Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 
hospice doneaza
simonswerk left