PREMIILE EURO-FEREASTRA
Publicat de Ovidiu Stefanescu
13 Mai 2015 09:28
|
Lider mondial in ceea ce priveste inovatia pe segmentul sistemelor din aluminiu pentru aplicatii arhitecturale, Schüco International este un grup activ in peste 80 de state de pe mapamond si realizeaza anual vanzari de peste 1,5 miliarde euro. Un atu incontestabil al companiei, ce asigura prezenta brandului in elita mondiala a furnizorilor din domeniu, este constituit de accentul permanent pus pe imbunatatirea produselor proprii si dezvoltarea unor solutii avansate, ale caror caracteristici tehnice si estetice sa depaseasca oferta competitorilor. Marca este individualizata prin semne grafice specifice, care scot in evidenta proprietatile deosebite ale sistemelor promovate, in acest sens fiind ilustrativ designul semnului grafic german de trema (modificarea fonetica umlaut) sub forma stilizata a unei coroane, ce simbolizeaza superioritatea produselor Schüco. Intr-un spirit similar actioneaza inclusiv Alukönigstahl - distribuitorul pe piata din Romania - care are o strategie de brand ce accentueaza aceeasi idee de calitate, menita sa atraga atentia elitei beneficiarilor.
|