PREMIILE EURO-FEREASTRA
Publicat de Ovidiu Stefanescu
13 Mai 2015 09:21
|
In ultimii 125 de ani, furnizorul german Simonswerk s-a impus pe piata mondiala de balamale ca fiind un reper incontestabil in ceea ce priveste calitatea si fiabilitatea produselor promovate. Modelele comercializate se adapteaza la o mare varietate de cerinte din diferite zone de aplicatii. Marca Simonswerk reprezinta o garantie a functionarii optime si precise, pentru perioade extinse de exploatare. Siguranta si designul constituie elemente fundamentale si pentru atingerea acestor obiective, este necesara utilizarea unor materii prime de inalta calitate, a unor echipe de angajati inalt calificati si a unor tehnologii avansate de fabricatie. Sintagma "Daca opresti procesul de imbunatatire a produselor proprii, incetezi sa mai fii performant" ilustreaza cel mai bine strategia de dezvoltare a societatii. In prezent, Simonswerk isi distribuie produsele pe 70 de piete internationale, pe 35 dintre acestea activand prin subsidiare independente, care actioneaza sub sloganul "Calitate, inovatie si consolidare a parteneriatelor".
|