VEKA AG: Premiu pentru excelenta in managementul relatiilor cu clientii |
PREMIILE EURO-FEREASTRA Publicat de Ovidiu Stefanescu 16 Mar 2010 16:37 |
![]() Performanta in plan ecologic
Strategia Veka este puternic orientata spre client. "Furnizorul nu reprezinta doar un simplu producator de sisteme din PVC destinate executiei de ferestre/usi, ci trebuie sa fie un partener competent al clientilor sai. Pentru fidelizarea acestora, oferim consiliere de specialitate in propriul centru de instruire, sprijin in participarea la licitatii, suport pentru activitatile de distributie, precum si asistenta in domeniul programelor software dedicate gestionarii productiei de tamplarie termoizolanta", a mai subliniat oficialul Veka Romania. Si aspectul ecologic a constituit un avantaj in cadrul evaluarii. Veka a excelat inclusiv la acest capitol, prin dezvoltarea uneia din cele mai moderne fabrici din Europa - unitate specializata in reciclarea ansamblurilor uzate de tamplarie si a deseurilor din PVC rezultate din productie, situata in localitatea Behringen - Germania. Informatii suplimentare, la www.veka.de
(Explicatie foto: stanga - Andreas Hartleif, presedinte al CA, dreapta - Bonifatius Eichwald, vicepresedinte/director de vanzari si marketing).
|