Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Sambata, 27 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - DECEUNINCK: Continuare a trendului ascendent al vanzarilor
DECEUNINCK: Continuare a trendului ascendent al vanzarilor
Furnizori de sisteme Publicat de Cosmin Dincu 18 Mai 2011 13:33
In primul trimestru al anului in curs, grupul Deceuninck – Belgia a inregistrat vanzari nete consolidate de 116,6 milioane de euro, in crestere cu 6,8% fata de cele 109,2 milioane de euro consemnate in trimestrul I din 2010, informeaza un comunicat al companiei. Conducerea holdingului din Hooglede-Gits anunta ca, in intervalul de referinta, majorarea volumului livrarilor a fost de +2,4%, in timp ce fluctuatia cursului de schimb dintre moneda europeana si principalele valute a avut un efect nefavorabil asupra veniturilor (-0,2%). Cel mai puternic impuls a fost, insa, dat de efectul combinat al pretului si altor elemente de marketing (+4,6%), scumpirea sistemelor fiind inevitabila, ca urmare a cresterii continue a cotatiei la materia prima de baza (PVC). "In primele trei luni din 2011, activitatea Deceuninck a continuat sa se dezvolte in conformitate cu estimarile initiale, in pofida unui mediu de afaceri dificil si a conditiilor meteo nefavorabile. Subsidiarele din zona Benelux, Franta si Germania au consemnat rezultate peste asteptari, insa livrarile au fost influentate negativ de un factor care a marcat, de altfel, inclusiv finele anului 2010 – si anume cel al temperarii/opririi unor programe guvernamentale de stimulare economica in Statele Unite ale Americii. Totusi, pentru Deceuninck, aceasta constituie doar o tendinta regionala, astfel incat preconizam – pe termen scurt si mediu – o consolidare a cresterii cifrei de afaceri. Principiile de sustenabilitate si eficienta energetica guverneaza cererea, iar portofoliul de contracte si comenzi din trimestrul al  doilea reflecta aceleasi trenduri favorabile ca in primul trimestru. In schimb, problemele geopolitice actuale si sporirea permanenta a cotatiilor la materiile prime raman principalele motive de ingrijorare. Costul materiilor prime se situeaza pe un trend ascendent pentru a 15-a luna consecutiv, iar indexul european al pretului la PVC in aprilie 2011 denota o majorare de 8% comparativ cu decembrie 2010 (sau de 18% fata de aprilie 2010). Astfel, monitorizam permanent evolutia cotatiei PVC-ului si petrolului in cadrul marilor burse internationale si ne continuam eforturile de a reflecta cat mai judicios aceste scumpiri in pretul sistemelor comercializate, cu atat mai mul cu cat mediul specific de afaceri se caracterizeaza printr-un nivel competitional fara precedent. Presupunand ca strategia proprie va avea succes – si luand in considerare alte masuri de mentinere a profitabilitatii – reconfirmam estimarile initiale, care indica o crestere sustenabila a cifrei de afaceri in 2011", a declarat Tom Debusschere, director executiv al Deceuninck Group. Compania si-a modificat, recent, strategia de afaceri, lansand sloganul "Sa construim o locuinta sustenabila!". In acest sens, managerii corporatiei informeaza, prin intermediul unui comunicat, ca "in timp ce fabricarea articolelor din material plastic presupune un consum de 4% de resurse energetice fosile (irecuperabile), iar in industria PVC-ului cota respectiva este mai mica de 1%, aproape 40% din cheltuielile cu energia sunt aferente incalzirii/conditionarii aerului din incintele cladirilor. Materialele de constructii pe baza de plastic au o greutate specifica redusa, sunt caracterizate prin durabilitate si asigura o izolare termica superioara in raport cu alte sisteme similare. Sistemele din PVC Deceuninck si materialele compozite Twinson (pe baza de lemn) au o intretinere facila in exploatare, contribuie la economisirea de energie de-a lungul unei durate de viata de peste 50 de ani si pot fi reciclate in momentul dezafectarii constructiilor. Anul trecut, prin intermediul initiativei grupului Vinyl 2010, ce reuneste principalele corporatii din industria de profil (inclusiv Deceuninck), s-au colectat si reciclat aproape 250.000 de tone de elemente din PVC provenite de la diverse aplicatii pentru constructii (care au fost demolate sau reabilitate/modernizate). Deceuninck continua sa investeasca masiv in intensificarea eforturilor departamentului de cercetare-dezvoltare, pentru a crea produse performante, destinate cladirilor sustenabile. In acord cu noul plan de afaceri, concernul isi va dubla cheltuielile de capital pentru a atinge obiectivul de sustenabilitate a productiei, precum si pe cele ce vizeaza reciclarea PVC-ului si dezvoltarea sistemelor inovatoare. Pe termen lung, constructia de imobile eficiente energetic si reabilitarea termica a celor existente vor reprezenta principalii factori de dezvoltare a industriei constructiilor. In ceea ce priveste performanta energetica, ferestrele din PVC vor ramane solutiile tehnologice preferate pentru cel mai bun raport dintre performanta si pret, iar Deceuninck impartaseste aceste valori pe piata prin conceptul «Sa construim o locuinta sustenabila!»", se mai precizeaza in comunicat.
Cele mai bune rezultate, consemnate in Europa de Vest
Din punct de vedere al structurii vanzarilor la nivel zonal, conducerea grupului a indicat faptul ca situatia acestora s-a imbunatatit semnificativ fata de primul trimestru din 2010, fiind raportate cresteri ale livrarilor in toate regiunile vizate, cu exceptia Statelor Unite ale Americii. La formarea cifrei de afaceri din intervalul ianuarie-martie a.c., subsidiarele Deceuninck din Europa de Vest (exclusiv Germania) au avut un aport de 54,3 milioane de euro (+10,3% fata de perioada similara a anului anterior), cele din Europa Centrala si de Est (inclusiv Germania) de 27,8 milioane de euro (+6,6%), in timp ce filialele din Turcia si SUA au avut incasari de 22,4 milioane de euro (+5,8%) si de 12 milioane de euro (-5,3%). Referindu-se la conditiile specifice pietelor in cadrul carora Deceuninck isi desfasoara activitatea, Tom Debusschere a subliniat ca "in Europa de Vest, primul trimestru a.c. a insemnat pentru corporatie o perioada de crestere puternica a livrarilor, care a impulsionat majorarea cifrei de afaceri la nivel de grup. Comenzile s-au majorat puternic in principal in Franta, zona Benelux si Italia (fiind stimulate de programe guvernamentale specifice), dar au mai fost consemnate probleme in Spania, iar in Marea Britanie cererea nu s-a modificat fata de trimestrul I din 2010. Filialele din zona Europei Centrale si de Est, respectiv cea din Germania a inregistrat un trend ascendent relativ moderat, influentat negativ de conditiile meteo nefavorabile. In ultima parte a perioadei analizate, veniturile s-au majorat in cele mai multe state din regiune, avansul fiind mult mai puternic in Germania. In Turcia, veniturile subsidiarei s-au majorat in trimestrul I cu 5,8%, la 22,4 milioane de euro (+8% la rate de schimb constante fata de acelasi interval din 2010), dar, cu toate ca nivelul cererii interne a fost puternic, exportul din Turcia spre tarile Africii de Nord a fost influentat negativ de instabilitatea politico-sociala din regiune. In Statele Unite ale Americii, reducerea de 5,3% a vanzarilor filialei locale din primul trimestru (respectiv, de 4% in cazul unor rate de schimb constante intre euro si USD) a fost determinata de finalizarea, la 31 decembrie 2010, a programului guvernamental de acordare a unor reduceri de taxe in cazul constructiilor reabilitate din punct de vedere termic (asa-numitul discount de 1.500 USD). In acelasi timp, in SUA, procesul de modernizare a locuintelor s-a desfasurat sub potentialul real al pietei, deoarece scaderea continua a pretului unitatilor locative existente si rata relativ mare a somajului au facut ca populatia sa fie mai prudenta cu privire la efectuarea unor asemenea investitii".
***
Cu 3.000 de angajati, din care 700 in Belgia, concernul Deceuninck, specializat in extrudarea de sisteme din PVC pentru tamplarie termoizolanta si in fabricarea altor materiale de constructii, are 35 de subsidiare (unitati de productie si/sau de vanzari) in 25 de tari din Europa, Asia si America de Nord. Tehnologia de baza utilizata de companie consta in fabricarea profilelor din PVC si a materialelor compozite Twinson. Procesul de productie, derulat la inalte standarde de calitate si performanta, presupune si executia de accesorii (garnituri), laminarea PVC-ului, utilizarea sistemului patentat de nuantare Decoroc etc. La Deceuninck, angajamentul pentru inovare, ecologie si design a determinat o tinta precisa a noii strategii de afaceri – si anume: "Sa construim o locuinta sustenabila!". Astfel, Deceuninck livreaza la nivel mondial materiale performante, usor de intretinut, ce asigura un nivel inalt de termoizolare, sunt durabile si pot fi reciclate la final. Valori proprii, precum performanta de top si spiritul antreprenorial, sunt impartasite partenerilor de afaceri si utilizatorilor finali, managementul corporatiei propunandu-si tinte ambitioase pe termen scurt, mediu si lung, cum ar fi: crearea/mentinerea unui cadru de business la care intregul personal sa contribuie cu pregatirea sa, consolidarea pozitiei in topul primelor trei holdinguri din industria de profil (pe piata internationala) etc. In anul 2010, cifra de afaceri a Deceuninck Group a insumat 558 milioane de euro (la un rezultat net de 8,5 milioane de euro), in crestere cu 10,3% fata de 2009, cand s-au consemnat venituri de 506 milioane de euro. In ultimul an dinaintea inceperii recesiunii (2008), cifra de afaceri a holdingului belgian s-a situat la 630 milioane de euro. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 
 
rehau
TSV
ABONARE REVISTE
SISECAM
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left