Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Sambata, 27 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - PROFINE ROMANIA: Stabilizare a pietei de tamplarie termoizolanta
PROFINE ROMANIA: Stabilizare a pietei de tamplarie termoizolanta
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 08 Nov 2010 08:54
Societatea Profine Romania a fost infiintata in anul 1997, ca subsidiara a concernului german Profine International Profile Group (parte a holding-ului multinational HT Troplast). Grupul de firme se situeaza in topul producatorilor mondiali de sisteme de profile din PVC, distribuind pe piata de profil marcile Trocal, KBE si Kommerling. In cele ce urmeaza, este prezentata opinia directorului general al companiei, cu privire la activitatea din 2010 si perspectivele pentru anul urmator.
 
Ovidiu Dirmon, director general al Profine Romania: "In acest an am reusit performanta de a stabiliza afacerile companiei, vanzarile situandu-se la nivelul din 2009. In ceea ce priveste numarul de firme specializate in executia de tamplarie termoizolanta catre care livram sisteme din PVC, acesta a ramas constant, cu toate ca structura portofoliului de clienti s-a modificat intr-o anumita masura. Aceste schimbari au fost determinate de lichidarea activitatii anumitor companii de mici dimensiuni, coroborata cu aparitia de parteneri noi. Am incercat permanent sa adaptam oferta proprie la cerintele specifice din prezent, in 2010 lansand o serie de sisteme cu performante superioare de termoizolare, cum ar fi, de exemplu, reperele Trocal, cu o latime constructiva de 88 mm. Principala problema intampinata in ultima perioada a fost constituita de restrangerea drastica a cererii de tamplarie termoizolanta, care s-a reflectat in mod direct asupra volumului livrarilor de profile. O alta dificultate (inerenta unei perioade de recesiune) a fost indusa de scaderea continua (si anormala, din punctul nostru de vedere) a pretului la produsele finite. Pentru a contracara aceste efecte, am aplicat o serie de masuri specifice, dintre care pot fi amintite: sustinerea partenerilor pentru orientarea acestora catre piete noi, implementarea unor programe de eficientizare a activitatii firmelor de tamplarie, aplicarea unor reguli stricte de management al creantelor etc. Pe termen scurt, estimam ca acest sector de activitate va intra intr-o faza de echilibru, in 2011 vanzarile urmand a fi similare celor din acest an. Isi vor consolida pozitia acei producatori ce detin tehnologii performante de fabricatie si aplica metode moderne de optimizare a afacerii. In domeniul preturilor, este de asteptat o majorare relativa, insa aceasta va putea fi sustinuta doar printr-o strategie de comercializare care sa presupuna aducerea in atentia beneficiarilor a valorii adaugate aferente produselor comercializate. Totodata, este posibil ca in scurt timp sa se accelereze procesul de restructurare al firmelor cu organizare deficitara, a caror singura strategie de atragere a clientilor este reprezentata de pretul scazut". 
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 021-336.04.17
SISECAM
TSV
ABONARE REVISTE
rehau
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left