Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Sambata, 27 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - PROFINE ROMANIA: Usoara redresare in 2012 din punct de vedere al vanzarilor
PROFINE ROMANIA: Usoara redresare in 2012 din punct de vedere al vanzarilor
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 01 Feb 2013 10:04
Marius Ovidiu Dirmon, director general Profine Romania: "Compania noastra a reusit ca, in 2012, in pofida tendintei generale negative a pietei, sa realizeze o cifra de afaceri sensibil superioara nivelului consemnat in exercitiul financiar precedent. Desi cota detinuta in Romania este mai dificil de calculat, conform estimarilor specialistilor Profine am atins nivelul de 16% - 18%. In ceea ce priveste portofoliul de clienti, acesta a ramas constant din punct de vedere al numarului de parteneri, desi o analiza structurala indica anumite modificari, in sensul ca au existat companii care si-au declarat insolventa. Firmele respective au fost insa rapid inlocuite de colaboratori noi, cu o puternica orientare spre export, care au avut nevoie de un furnizor puternic, capabil sa le ofere produse competitive. In conditiile date, cele mai solicitate profile au fost reperele cu adancime constructiva de 70 mm. Pe segmentul produselor premium s-a consemnat totusi o majorare puternica a cererii, generata mai ales de companiile mentionate anterior, rezultate foarte bune fiind inregistrate de modelele AluClip si AluFusion, reperele Trocal 88+ si KBE 88+, respectiv sistemele PremiDoor si PremiLine. Principala dificultate pe care a trebuit sa o depasim in intervalul analizat a fost constituita de lipsa investitiilor coerente in constructii, fapt ce a dus la un nivel scazut al comenzilor pe segmentul de tamplarie. Am incercat sa compensam diminuarea cererii specifice prin orientarea partenerilor catre export, asigurand aprovizionarea cu produse de top, adaptate la cerintele fiecarei piete (italiene, franceze etc.). O alta metoda folosita a fost de consolidare a firmelor colaboratoare prin oferta unor servicii personalizate, in functie de necesitatile fiecarui partener. In perioada urmatoare, ne propunem sa mentinem portofoliul actual de clienti, concomitent cu imbunatatirea si diversificarea mijloacelor de sustinere a lor, vizand acordarea unei atentii sporite consolidarii situatiei financiare si eficientizarii modului de organizare a acestora".

 
 
rehau
ABONARE REVISTE
TSV
SISECAM
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left