Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Luni, 29 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - TEMAD CO: Strategia speciala a determinat cresterea cifrei de afaceri
TEMAD CO: Strategia speciala a determinat cresterea cifrei de afaceri
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 14 Mar 2013 11:10
Compania Temad Co, una dintre cele mai importante firme autohtone care activeaza in domeniul materialelor auxiliare pentru constructii, al amenajarilor si al furnizarii de diferite produse pentru diverse ramuri ale industriei, dispune de un portofoliu alcatuit in prezent din peste 2.500 de articole stocabile si alte 500 disponibile la comanda. Categoria adezivilor si etansantilor detine ponderea, cu peste 40%, diferenta fiind asigurata de vopsele spray si spray-uri tehnice (14%), accesorii pentru termoizolatii si plasa din fibra de sticla (10%), echipamente de protectie (5,5%), spume poliuretanice, sisteme de fixare, profile din aluminiu si PVC, benzi de etansare etc.
Florin Madar, administrator al Temad CO: ”Chiar daca toate categoriile adiacente au o pondere mai mica la realizarea cifrei de afaceri, estimam ca acestea vor contribui eficient la realizarea veniturilor si in anii urmatori. Pentru 2013, ne-am propus sa ne extindem portofoliul cu doua game noi, respectiv una pentru domeniul hidroizolatiilor (ce ne va permite sa asiguram solutii complete pentru acest fundatii si acoperisuri si care va fi furnizata de firma Maris Polymers - Grecia), iar cealalta pentru segmentul decoratiunilor interioare, apartinand producatorului Revco – Olanda si constand in vopsele lavabile si tencuieli decorative. Am adoptat aceasta decizie intrucat estimam ca si anul acesta cota lucrarilor de renovare si reparatii va fi semnificativa si ne dorim sa devenim din acest punct de vedere un furnizor strategic pentru clientii nostri. De asemenea, ne-am propus sa ne consolidam cota de piata pentru marcile consacrate (Bison, Dupli-Color, Protek), sa majoram gradul de perfectionare a echipelor de vanzari si livrari pentru sporirea numarului de colaboratori si sa lansam in a doua parte a lui 2013 o platforma de comenzi online, care sa poata asigura informatii actualizate si personalizate partenerilor nostri. Totodata, de la inceputul recesiunii, am implementat o strategie speciala, axata pe analiza continua a cerintelor pietei, pe identificarea de oportunitati de afaceri solide si, mai ales, pe extinderea activitatii, atat prin dezvoltarea marcilor proprii (Swordflex, Stark Bohrer, Karro, Rinosi Protek), cat si prin deschiderea unei linii de prelucrare a profilelor, la Brasov, in 2012. Planul adoptat ne-a permis sa obtinem o majorare de 5% a cifrei de afaceri fata de 2011, pana la nivelul de 107 milioane de lei. Obiectivul pe care ni l-am propus pentru 2013 vizeaza obtinerea unei noi cresteri (de 9%) si estimam ca vom reusi acest lucru prin adaptarea la cerintele pietei, prin adoptarea unei politici comerciale flexibile si adecvate celor mai noi cerinte, extinderea continua a gamei sortimentale si a parteneriatelor strategice etc. In acelasi timp, avem in vedere optimizarea stocurilor si cresterea gradului de fidelitate a partenerilor prin mentinerea unor preturi corecte si prin asigurarea de servicii de livrare eficiente, avand in vedere ca principalele dificultati intampinate in derularea activitatii sunt reprezentate de indisciplina financiara a unor colaboratori, incoerenta politicii de preturi a unor competitori, fluctuatiile cursului valutar si ale comenzilor (din punct de vedere cantitativ), gradul redus de informare a beneficiarilor care opteaza cu precadere pentru produse ieftine si de slaba calitate, stagnarea domeniului constructiilor (majoritatea lucrarilor au fost in 2012 din sectorul infrastructurii) si dezechilibrul economic. Aria proprie de distributie s-a extins la nivel nationalsi include 14 filiale cu depozite locale, care asigura vanzarea si livrarea in maxim 24 de ore catre magazine specializate/traditionale locale, retelele DIY, supermarketuri, hipermarketuri si clienti din domeniul constructiilor/industriei”.
 
TSV
SISECAM
rehau
ABONARE REVISTE
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left