Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Luni, 06 Mai 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - WINTECH PVC: Programul de reorganizare a activitatii continua in 2013
WINTECH PVC: Programul de reorganizare a activitatii continua in 2013
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 06 Feb 2013 09:50
Viorel Dobre (39 de ani)
Functia/Firma: director de vanzari, Wintech PVC;
Experienta profesionala: 12 ani in domeniul tamplariei termoizolante.

 
In cadrul furnizorului de profile si accesorii Wintech PVC a fost definitivat, recent, un program de reorganizare prin restructurarea numarului de puncte de lucru, cele active in prezent fiind localizate in zonele din care provin cele mai numeroase comenzi, respectiv Bucuresti, Craiova, Cluj-Napoca, Constanta si Brasov. Aceasta decizie a fost luata de conducerea firmei ca urmare a faptului ca segmentul de piata specific a trecut printr-un proces de reorganizare, numerosi colaboratori ai firmei inchizandu-si activitatea. Pe termen scurt, se are in vedere reconsolidarea afacerii si a parteneriatelor, Wintech PVC reusind sa-si mentina si pana acum pozitia pe piata, in pofida efectelor negative ale recesiunii.
 
-Caracterizati dinamica actuala a pietei, evidentiind perspectivele pentru intervalul urmator.
-Situatia dificila a pietei de profil se mentine, in continuare, cele mai mari probleme fiind legate de: blocajul proiectelor imobiliare (cu exceptia celor incluse in programul national de reabilitare termica), fluctuatiile cursului valutar, lipsa locurilor de munca, a unor norme legislative clare care sa reglementeze activitatea societatilor de profil si a unui cadru fiscal care sa favorizeze activitatea acestora, precum si influenta negativa a deciziilor adoptate la nivel politic. De altfel, si aceste aspecte au contribuit la restrangerea activitatii si la abordarea unei strategii de consolidare a afacerii, nefiind o perioada propice pentru initierea de afaceri noi. In acelasi timp, in contextul pietei, in 2012 am inregistrat o scadere de aproximativ 25% a volumelor de vanzari fata de 2011, in 2013 fiind posibila inregistrarea unui nou regres, care se poate situa la circa 10% in comparatie cu 2012. De asemenea, preconizam o migrare a clientilor care achizitioneaza produsele din gamele premium, catre cele din categoriile economice. In prezent, in ceea ce ne priveste, chiar daca avem posibilitatea sa aducem modele din gamele de lux, acestea nu sunt foarte mult solicitate pe plan intern.
 
-Detaliati activitatea grupului din care faceti parte.
-Compania noastra este subsidiara grupului Adopen – Turcia ce are un rulaj de aproximativ 80 – 90 milioane de euro/an. Se situeaza, astfel, printre primele 15 firme la nivel mondial, iar Wintech este marca de export a acestuia. Cele mai numeroase comenzi au provenit, in ultima perioada, din statele arabe, chiar daca activeaza cu succes si in tari europene, precum Franta sau Spania.
 
-Cum se structureaza oferta specifica de profile din PVC?
-Promovam cu precadere profile cu patru si cinci camere de izolare, feronerie proprie, marca Accado (care are un tratament special anticoroziune) si armaturi. Daca in 2011 am comercializat preponderent (cu o cota de 80% din total) profile cu patru camere, in 2012 acest nivel a scazut in favoarea celor pentacamerale, care au ajuns sa detina aproximativ 40% din vanzari. Aceasta ascensiune se datoreaza faptului ca reperele incluse in categoria respectiva au un raport calitate-pret pozitiv si detin toate agrementarile necesare pentru utilizarea la proiecte. La nivel general, am remarcat ca beneficiarii (chiar daca opteaza, in continuare, pentru preturile cele mai reduse), au inceput sa fie tot mai interesati de achizitia de modele de calitate. Totusi, cumparatorii au in continuare anumite idei preconcepute in ceea ce priveste tara de provenienta a profilelor, iar decizia de achizitie inclina in favoarea marcilor cunoscute, fara sa ia in considerare sau macar sa analizeze cu atentie si produsele altor furnizori.
 
SISECAM
TSV
ABONARE REVISTE
rehau
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left