Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Marti, 28 Martie 2017
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - NOU! A aparut revista Fereastra, editia martie-aprilie 2017
NOU! A aparut revista Fereastra, editia martie-aprilie 2017
Producatori de tamplarie Scris de AG&F 15 Mar 2017 15:07
A aparut editia martie-aprilie a revistei Fereastra, care cuprinde date si informatii referitoare la situatia actuala si perspectivele pietei nationale/internationale de tamplarie termoizolanta si fatade cortina, avand ca tema centrala, pe de-o parte, diversele oportunitati specifice bransei (cum ar fi exportul, investitiile efectuate cu fonduri europene sau participarea la targuri si expozitii internationale), iar pe de alta parte, analiza activitatii firmelor din sectorul furnizorilor de sisteme din aluminiu si a producatorilor de tamplarie din acelasi material. In consecinta, perspectivele acestor segmente de piata sunt reliefate intr-o maniera exhaustiva, inclusiv prin integrarea celor mai recente informatii referitoare la fabricanti si furnizori. Pentru a intregi cercetarile respective, in 18 pagini ale revistei se expun, pe de-o parte, o serie de date certificate din surse nationale si europene ce contureaza situatia actuala a exportului ori a absorbtiei de fonduri europene, iar pe de alta parte, se evidentiaza, in mod exhaustiv, aspecte legate de evolutia cifrei de afaceri a comerciantilor de sisteme din aluminiu - informatii completate de opiniile a sapte furnizori de asemenea repere, precum si de dinamica pietei producatorilor din acest domeniu, cu date privind comercializarea de ansambluri din aluminiu (certificate de opiniile celor 17 manageri ai unor firme specializate in fabricatia de ferestre si usi din aluminiu, pereti cortina si alte elemente speciale, ce au dat curs solicitarii redactiei revistei Fereastra de a contribui la elaborarea unei analize exhaustive), care se refera atat la situatia actuala sau perspectivele afacerilor proprii, cat si la evolutia segmentelor de piata specifice. In acelasi timp, se relateaza principalele noutati din domeniu, in cadrul rubricii de produse si tehnologii, care accentueaza, pe de-o parte, noutatile din sectorul sistemelor din aluminiu si otel, prezentate la expozitia BAU-München (din ianuarie a.c.), iar pe de alta parte, reliefeaza efortul incununat de succes, in materie de cercetare si dezvoltare, depus de expertii unor societati ce stabilesc tendinte in domeniile lor de activitate, cum ar fi Reynaers Aluminium (cu noua serie de profile SLIM Line 38), Hautau (feronerie Atrium HS 330 pentru ansambluri glisante) si Dr. Hahn (balamale speciale Inductio). La rubrica denumita Cover Story se relateaza pe larg aspecte definitorii din activitatea prestigioasei companii Profine International, ce reprezinta o afacere de peste 700 de milioane de euro, orientata spre dezvoltare durabila, performanta, calitate si responsabilitate. La rubrica de opinii, situatia generala a diverselor segmente specifice (sticla arhitecturala, piata tamplariei din aluminiu, a solutiilor de inchidere, respectiv a ansamblurilor termoizolante cu forme speciale, furnizarea de folii destinate tamplariei din PVC etc.) sunt conturate de manageri ai firmelor AGC, Yprado Production, Dormakaba, Termoplast, Schonberger si Melcret. De asemenea, sunt prezentate subiecte cu privire la evolutia societatilor din domeniu (care, pentru a contracara aspectele incerte specifice mediului de afaceri, isi prezinta si in acest an, in luna martie, oferta la cel mai important targ din domeniu, la nivelul tarii noastre - si anume la Ambient Expo 2017), informatii despre cei mai semnificativi producatori de tamplarie si furnizori de sisteme, aspecte economice, tehnice si legislative, elemente legate de activitatea marilor corporatii din bransa si altele.
Avantaj competitiv pentru firmele participante la Ambient Expo 2017
Sumarul revistei - conceputa intr-o structura bilingva (romana si engleza) si integrata cu publicatia Agenda Constructiilor - abordeaza, printre altele, diverse teme de actualitate. Sectiunea de analiza include relatarea aspectelor fundamentale ce survin ca urmare a modificarii unor indicatori de baza in constructii, care ar putea influenta si activitatea bransei de ferestre, precum si principalele oportunitati care, desi raman limitate, pot sa sustina trendul extrem de fragil de recuperare a pierderilor din intervalul recesiunii. Totodata, sunt reliefate diversele motoare ale cererii de tamplarie din aluminiu, care, pe de-o parte, influenteaza vanzarile de sisteme, intr-un ritm care va permite, pe termen mediu, recuperarea decalajului de -25,8% dintre vanzarile de profile din aluminiu ale anului 2015 si cele din 2008, iar pe de alta parte, sustin stabilizarea sau cresterea usoara estimate pentru productia de tamplarie de aluminiu din anul 2017. La rubrica de produse si tehnologii, sunt reliefate in patru pagini noutatile din sectorul sistemelor din aluminiu si otel, prezentate cu prilejul BAU 2017, precum si produse moderne propuse de Reynaers, Hautau si Dr. Hahn, mai ales ca, prin cercetare-dezvoltare si inovatie, companiile respective stabilesc noi standarde in domeniu. Perspectivele pietei globale de tamplarie, precum si a celei autohtone, respectiv dinamica si profitabilitatea afacerilor cu sisteme din PVC de inalta calitate sunt descrise, intr-o maniera independenta, in cadrul sectiunii Cover Story, de managerii Profine International, care au anuntat vanzari de 700 de milioane de euro, corespunzatoare unei productii cantitative de 450.000 de tone de profile anual. La rubrica de opinii, situatia generala a diverselor segmente specifice (sticla arhitecturala, tamplarie din aluminiu, sisteme speciale de feronerie/ usi automate, ferestre cu forme speciale, folie destinata tamplariei din PVC) sunt conturate, dupa cum se arata anterior, de manageri ai firmelor AGC, Yprado Production, Dormakaba, Termoplast, Schonberger si Melcret. La sectiunea de producatori si furnizori se evidentiaza, in sase pagini, faptul ca participarea la Ambient Expo, ce isi deschide portile la data de 23 martie a.c., confera un avantaj competitiv pe piata, in timp ce o serie de companii reprezentative indica principalele probleme survenite in 2016 si contureaza planurile de afaceri pe termen scurt si mediu. In fine, dar nu in ultimul rand, cele mai semnificative informatii cu privire la actiunile intreprinse de marile grupuri internationale din domeniu, insotite de o analiza pertinenta a factorilor de risc ce determina ca problemele structurale din precedentele 12 luni sa se remarce si in acest an, sunt evidentiate pe larg la rubrica de corporatii. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 
Total stiri publicate: 12046 | Ultima postare: 27-03-2017 11:49
12046 de articole in baza de date / 893 stiri noi publicate in ultimul an

Autentificare

Revista Fereastra editia nr. 125 (Martie-Aprilie 2017)
hautau 2017
hospice 2%
Conferinta EURO-Fereastra - 2017
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2016-2017 & Perspective 2018-2020 (TOP500)
SIMONSWERK