Lista de firme contine 51 de companii specializate in furnizarea sistemelor din aluminiu folosite la executia de tamplarie termoizolanta si fatade cortina. Veniturile societatilor in anul 2009 au scazut cu 14% fata de 2008, cand acestea au inregistrat o cifra de afaceri totala de 167,7 milioane de euro. Trebuie precizat faptul ca nivelul total al cifrei de afaceri a firmelor analizate include si veniturile obtinute ca urmare a derularii altor activitati specifice, unii furnizori fiind implicati pe diverse alte segmente ale pietei, cum ar fi, de exemplu, livrarea de profile din PVC, feronerie si accesorii, executia de ferestre si usi, derularea unor lucrari de constructii civile etc. Daca se ia in considerare faptul ca reducerea medie a activitatii din intregul domeniu specific (respectiv, piata nationala de tamplarie) a fost mai accentuata in primul an de recesiune (-50%, potrivit estimarii analistilor Patronatului Producatorilor de Tamplarie Termoizolanta – PPTT si datelor analizate de departamentul specializat al revistei Fereastra), rezulta ca societatile incluse in analiza au fost putin afectate de efectele recesiunii. Din totalul celor 51 de firme, circa 43,14% reprezinta companii ce au sediul social in Bucuresti-Ilfov, respectiv un numar de 22 agenti economici. Acestia au obtinut in 2009 o cifra de afaceri de 59,3 milioane de euro – ceea ce reprezinta 41,18% din veniturile insumate ale celor 51 de societati, respectiv 144 milioane de euro (in scadere cu 14% fata de anul anterior, cand au realizat 69 milioane de euro, adica aproape 41,14% din volumul total consemnat de companiile analizate, care au cumulat 167,7 milioane de euro). In perspectiva incheierii de parteneriate pentru efectuarea de livrari de materiale, tehnologii si servicii specifice, aveti posibilitatea sa consultati lista firmelor, care include informatii cu privire la: denumirea companiilor; codul unic de inregistrare (inclusiv datele consemnate la Registrul Comertului); date de contact ale societatilor (localitate, judet, adresa, cod postal, numar de telefon/fax, adresa de e-mail, website, numele persoanei care detine o functie de decizie etc.). De asemenea, documentul cuprinde date care pot fi utilizate la elaborarea unor strategii de afaceri cu privire la concurenta, la situatia actuala si perspectivele bransei furnizorilor de sisteme din aluminiu pentru tamplaria termoizolanta, dintre care se disting urmatoarele categorii: vanzarile realizate in anii 2008 si 2009 (exprimate in moneda nationala si in euro), cota de crestere sau scadere a livrarilor, domeniul principal de activitate si cele secundare etc. Pentru informaţii suplimentare,
click aici!