Lista de firme contine 76 de companii specializate in productia de geam termoizolant, prestarea de servicii de prelucrare a sticlei si alte operatiuni specifice. Veniturile societatilor in anul 2009 au scazut cu 9,3% fata de 2008, cand acestea au inregistrat o cifra de afaceri totala de 519 milioane de euro. Trebuie precizat faptul ca nivelul total al cifrei de afaceri a firmelor analizate include si veniturile obtinute ca urmare a derularii altor activitati specifice, unii producatori de vitraje fiind implicati pe diverse alte segmente ale pietei, cum ar fi, de exemplu, fabricarea de ferestre/usi din PVC sau aluminiu, productia de tamplarie din lemn stratificat, executia de pereti cortina, distributia de usi metalice etc. Daca se ia in considerare faptul ca reducerea medie a activitatii din intregul domeniu specific (respectiv, piata nationala de tamplarie) a fost mai accentuata in primul an de recesiune (-50%, potrivit estimarii analistilor Patronatului Producatorilor de Tamplarie Termoizolanta – PPTT si datelor analizate de departamentul specializat al revistei Fereastra), rezulta ca societatile incluse in analiza au fost putin afectate de efectele recesiunii. Din totalul celor 76 de societati, circa 17,11% reprezinta firme ce au sediul social in Bucuresti-Ilfov, respectiv un numar de 13 agenti economici. Acestia au obtinut in 2009 o cifra de afaceri de 124,7 milioane de euro – ceea ce reprezinta 26,49% din veniturile insumate ale celor 76 de societati, respectiv 470,7 milioane de euro (in scadere cu 10,86% fata de anul anterior, cand au realizat 139,9 milioane de lei, adica aproape 26,96% din volumul total consemnat de companiile analizate, care au cumulat 519 milioane de euro). In perspectiva incheierii de parteneriate pentru efectuarea de livrari de materiale, tehnologii si servicii specifice, aveti posibilitatea sa consultati lista firmelor, care include informatii cu privire la: denumirea companiilor; codul unic de inregistrare (inclusiv datele consemnate la Registrul Comertului); date de contact ale societatilor (localitate, judet, adresa, cod postal, numar de telefon/fax, adresa de e-mail, website, numele persoanei care detine o functie de decizie etc.). De asemenea, documentul cuprinde date care pot fi utilizate la elaborarea unor strategii de afaceri cu privire la concurenta, la situatia actuala si perspectivele bransei producatorilor de geam termoizolant, dintre care se disting urmatoarele categorii: vanzarile realizate in anii 2008 si 2009 (exprimate in moneda nationala si in cea europeana), cota de crestere sau scadere a livrarilor si altele. Pentru informatii suplimentare,
click aici!