Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 21 Noiembrie 2024
Hilti
Home - INDEX COMPANII - Furnizori de servicii - NEW HOUSE DESIGN PROJECT SRL
PAGINA PERSONALIZATA


NEW HOUSE DESIGN PROJECT SRL

NEW HOUSE DESIGN PROJECT SRL

Adresa: Bucuresti DN3 km 21 + 850 m, Branesti, Judet Ilfov
Telefon: 0372-763.235
Fax: 0372-870.824
E-mail: office@nhdp.ro
Web site: www.vopsitoriepvc.ro
Domenii: Furnizori de servicii
Descriere activitate
Servicii de vopsire a profilelor si tamplariei din PVC, a suprafetelor din sticla cat si a materialelor utilizate in decorari interioare si exterioare (importator si distribuitor al produselor companiei FEYCO AG Elvetia).
Prezentare companie/institutie
 
NHDP, prezenta marcanta in liga furnizorilor majori de servicii de finisaj
 
Cea mai diversificata baza tehnologica, pentru asigurarea unei oferte complete si integrate
 
Piata finisajelor industriale destinate elementelor componente ale tamplariei termoizolante si fatadelor cortina a avut o evolutie sinuoasa in ultimele doua decenii. De o importanta incontestabila pentru o industrie in care accentul a fost pus tot mai mult pe design, aceste servicii profesionale s-au dezvoltat in trepte, iar companiile care le-au promovat au inregistrat, de-a lungul timpului, suisuri si coborasuri. Nu este cazul insa al New House Design Project (NHDP), o firma dezvoltata din ambitia unui antreprenor local, al carui vis a fost acela de a oferi partenerilor din Romania servicii specifice complete si integrate, in cadrul celui mai mare centru profesional de finisaje din tara noastra. Dorinta respectiva, tratata initial ca o utopie, s-a transpus treptat in practica, iar compania, care initial oferea servicii de nisa pentru clienti dedicati, a devenit o referinta incontestabila pe o piata caracterizata printr-o concurenta acerba.
 
Majorari succesive ale cifrei de afaceri in urma unor programe ambitioase de investitii
Alex Moise, administratorul NHDP, si-a dovedit din plin capacitatile antreprenoriale, intuind permanent directiile de dezvoltare a pietei si luand exact acele decizii de management care sa duca, in final, la consolidarea performantei financiare, concomitent cu extinderea gamei de servicii si cresterea calitatii acestora. "Infiintata in anul 2008, societatea noastra a fost special creata pentru a deservi producatorii de tamplarie termoizolanta din PVC si ulterior pe toti furnizori de inchideri perimetrale pentru cladiri, indiferent de aria de utilizare a acestora .
 
 
Din 2009 si pana la sfarsitul lui 2014 ne-am ocupat exclusiv cu vopsirea tamplariei din PVC, devenind in acest interval cel mai important furnizor de servicii de vopsitorie din domeniu. 2015 a fost anul in care am luat decizia demararii investitiilor pentru realizarea unui asa-numit centru de finisaje industriale «All in One» - unicul de acest gen din Europa, unde clientii puteau beneficia de intreaga gama de astfel de servicii - si anume: vopsitorie lichida, vopsitorie in camp electrostatic, sablare si infoliere a profilelor. Obiectivul era unul destul de ambitios pentru o companie de calibrul nostru, insa a fost urmarit cu perseverenta pana a fost atins", isi aminteste Alex Moise. Urmarind tinta propusa, firma si-a extins suprafata de productie cu inca o hala avand o arie de 768 mp si a achizitionat patru utilaje, care erau necesare pentru largirea portofoliului de servicii furnizate. Este vorba despre o linie de pretratament pentru sistemele din aluminiu, o linie de vopsire cu pulberi in camp electrostatic, precum si un echipament de taiere a foliei pentru serviciul de infoliere. De asemenea, dotarea tehnologica a fost completata cu un utilaj de infoliere a profilelor din PVC si aluminiu. Dupa finalizarea investitiilor respective, care a avut loc in septembrie 2015, cifra de afaceri a urmat un trend puternic ascendent, inregistrand, la sfarsitul anului respectiv, o majorare cu 60 % fata de exercitiul financiar precedent.
Cererea uriasa a revelat necesitatea continuarii programelor de dezvoltare tehnologica
Eforturile nu s-au oprit aici, 2016 fiind marcat de un nou avans de 60% in planul incasarilor, care a incurajat decizia de alocare a fondurilor necesare pentru o noua investitie, vizand o alta linie de infoliere a profilelor din PVC. Aceasta actiune a asigurat, in mod automat, dublarea cifrei de afaceri pe segmentul respectiv, evolutie care s-a mentinut in aceeasi parametri si pe parcursul lui 2017, cand NHDP a reusit sa se apropie de pragul psihologic al unor incasari de un milion de euro, pe toate cele 3 segmente de activitate. Performanta financiara notabila pentru o companie din categoria IMM, aceasta a fost conservata in anul fiscal care a urmat. "Faptul ca in 2018 nu am mai reusit sa crestem in ritmul cu care eram obisnuiti a fost cauzat de mentinerea capacitatii de productie la acelasi nivel, in conditiile in care dinamica cererii de pe piata de profil era la fel de alerta. Acest lucru a dus la o supraincarcare a productiei si, in mod implicit, la stabilirea unor termene mai lungi de executie a lucrarilor", rememoreaza administratorul companiei.
Pozitie competitiva solida, pe toate cele trei segmente de activitate
Datorita numarului in crestere a comenzilor si a cererilor permanente de scurtare a termenelor de livrare, la inceputul anului 2019 a fost luata hotararea unei noi extinderi a spatiul de productie, care a crescut, de aceasta data, cu 800 mp. In mod suplimentar, a fost achizitionata a doua linie de vopsire in camp electrostatic, dotata cu roboti industriali de procesare si cu o capacitate de productie sporita fata de utilajul initial. Practic, la finele anului respectiv noua linie s-a alaturat celei existente, obtinandu-se o majorare a capacitatii de vopsire cu aproximativ 140%. In cadrul aceleiasi investitii, care s-a ridicat la circa o jumatate de milion de euro, au fost achizitionate suplimentar o instalatie maxi pentru sablarea pieselor agabaritice inaintea procesului de vopsire, o instalatie de aer comprimat de mare capacitate si o autoutilitara de transport Iveco, necesara serviciilor de logistica oferite clientilor companiei. "Datorita acestor eforturi, am reusit in perioada care a urmat sa reluam ritmul de crestere cu care eram obisnuiti si sa inregistram avansuri de aproximativ 45%, in pofida dificultatilor aparute ca urmare a declansarii crizei pandemice. Concret, ne-am consolidat pozitia competitiva pe piata, NHDP devenind unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii de finisaj din Romania, doar ca de aceasta data nu doar pe segmentul de vopsire a profilelor si ansamblurilor de tamplarie din PVC, ci pe toate cele trei centre de profit ale companiei", subliniaza Alex Moise.
Proiecte noi de modernizare, ce vizeaza consolidarea operationala
Ca o urmare fireasca si ca efect direct al cresterii sustinute consemnate in ultimii ani atat din punct de vedere financiar, cat si al numarului de clienti deserviti, la sfarsitul lui 2021 managementul NHDP a decis marirea bazei tehnologice prin achizitionarea unei noi cabine de vopsit in camp electrostatic si a unui utilaj de infoliere a profilelor. Aceasta actiune va aduce beneficii majore firmei prin schimbarea rapida a culorilor pentru sectia de vopsitorie in camp electrostatic si, implicit, prin scurtarea timpului de curatare a cabinelor de vopsire prin alternarea acestora pe linia de vopsire. De asemenea, capacitatea de productie a sectiei de infoliere a profilelor va spori cu aproximativ 50%, in anul 2022. In mod suplimentar, la inceputul exercitiului financiar curent, NHDP a demarat construirea unei noi hale de productie, cu o suprafata de 800 mp, in care urmeaza sa fie mutata sectia de infoliere a profilelor, pentru a oferi acesteia spatiul necesar unei cresteri sustinute a capacitatii de procesare. "Tot in acest an, avem in vedere realizarea unui amplu proiect de modernizare a echipamentelor din cadrul sectiei de vopsire in camp electrostatic, prin demararea demersurilor de completare a dotarilor curente cu o linie de vopsire multi-metal, avand o capacitate de procesare a 1.000 mp/zi, precum si cu o instalatie de pretratament complet automatizata, destinata tratarii profilelor din aluminiu la scara industriala. Astfel NHDP va deveni societatea cu cea mai diversificata baza tehnologica din domeniul nostru de activitate", mai afirma managerul general al companiei.
 

 
FEYRO: Balamale Dr. Hahn, in cea mai vasta gama cromatica din Europa de Sud-Est
Ca urmare a cererii tot mai mari venite din partea clientilor NHDP pentru produsele auxiliare serviciilor din portofoliul companiei, la inceputul lui 2021 a fost schimbat obiectul de activitate al uneia dintre companiile din grup, printr-o actiune tipica de spin-off. Astfel, a aparut noul e-shop industrial www.feyro.ro. Rolul magazinului online este acela de a oferi atat partenerilor NHDP, cat si unei palete largi de utilizatori finali produse de uz profesional, destinate pana nu de mult doar procesatorilor industriali. In oferta curenta a Feyro intra la momentul actual foliile de protectie lichida "Protectapeel", servetelele industriale "Big Wipes", sistemele de vopsea Teknos si PPG, creioanele si spray-urile de retus Feyro, adezivii industriali si solutiile de curatare a ansamblurilor de tamplarie din lemn, aluminiu si PVC.
La finele anului precedent, gama de produse disponibile pe platforma respectiva a fost completata cu sistemele premium de balamale ale producatorului german, Dr. Hahn. Folosind serviciile oferite de sectiile de vopsire ale grupului, NHDP reuseste astfel sa ofere clientilor sai cea mai vasta gama cromatica a acestor repere, disponibila pe piata din sud-estul Europei. In completare, dupa stabilirea parteneriatului cu Dr. Hahn, pentru satisfacerea cerintelor clientilor, recent a fost introdusa in oferta Feyro o noua gama de manere pentru usi - produse care, in mod similar balamalelor, pot fi personalizate in culoarea dorita. Informatii suplimentare, la www.feyro.ro si in catalogul de produse Feyro-2022.
 

 
Linie tehnologica de pretratare in vederea vopsirii suprafetelor din aluminiu
 
Procedeul de pretratament al profilelor din aluminiu presupune, in principal, pregatirea prin imersie in bazine preparate cu produse chimice specifice, in vederea curatarii, dezoxidarii si, ulterior, depunerii unui strat de protectie pe suprafata ce urmeaza a fi vopsita.
Modul de functionare a liniei este complet automat, sistemul integrat de management facand ca toate operatiunile necesare sa fie mentinute in parametrii prestabiliti, de la miscarea podurilor rulante la programul uscatorului si de la corectia de chimicale pana la neutralizarea apelor uzate.
ETAPE TEHNOLOGICE
Incarcare
Degresare chimica incalzita
Spalare cu apa curgatoare la temperatura ambientala
Dezoxidare chimica incalzita
Clatire cu apa curgatoare la temperatura ambientala
Clatire cu apa demineralizata
Pasivare incalzita
Clatire cu apa demineralizata
Uscare
Descarcare.
Pentru incalzirea bailor, linia a fost echipata cu o instalatie de incalzire formata dintr-un cazan de 372 kW, dotat cu schimbatoare de caldura in placi - sistem ce face ca incalzirea substantelor din bazine sa fie facuta la un raport optim de transfer, fara a afecta proprietatile acestora.
Absorbtia gazelor nocive este facuta prin intermediul unei instalatii de ventilatie, dotata cu cuve de aspiratie, aflate la partea superioara a bazinelor, ventilator AntiEx, epurator de gaze Scrubber si cos de evacuare dotat cu unitate de masura a emisiilor.
Atat producerea de apa demineralizata, cat si neutralizarea apelor industriale se realizeaza, de asemenea, in-house, prin intermediul unei instalatii capabile sa reimprospateze si sa reutilizeze apa industriala pana la 10 cicluri, facand astfel consumul de apa si, implicit, apa deversata in sistemul de canalizare sa scada semnificativ. Intreg sistemul este automatizat si controlat prin intermediul panoului principal de comanda, fapt ce face ca acesta sa poata fi monitorizat permanent, de la verificarea conductivitatilor si a concentratiilor produselor chimice, pana la masurarea nivelului de poluanti aflati in apa in momentul deversarii acesteia.
Intregul proces de pretratament a fost conceput avand in vedere noile standardele internationale de calitate si din dorinta acreditarii vopsitoriei in camp electrostatic conform standardelor Qualicoat si GSB.
 
 

 
Crestere de patru ori a capacitatii de finisare si respectare stricta a standardului Qualicoat
"Investitiile vor asigura incasari de 5 milioane de euro in urmatorii 4 ani"
 
 
 
 
Alex Moise este tipul de manager optimist si linistit, care actioneaza cu diligenta pentru dezvoltarea armonioasa a grupului pe care il conduce de peste 17 ani. Prin perseverenta, investitii inteligente si efort continuu, acesta a reusit sa transforme un mic furnizor de servicii cu activitate pe o nisa extrem de ingusta intr-o veritabila platforma integrata, ce ofera partenerilor siguranta unor prestatii de inalta calitate. Aflat permanent in cautarea celor mai potrivite metode pentru maximizarea performantei tehnice si a profitabilitatii, Alex Moise a exploatat toate oportunitatile oferite, asigurand companiei un ritm extrem de alert de dezvoltare, ce va duce cifra de afaceri la un nivel de peste 5 milioane de euro, pe termen mediu. In cele ce urmeaza, administratorul NHDP se refera pe larg la situatia financiara curenta, obiectivele de investitii in curs de realizare si principalele masuri ce vor fi adoptate in perioada urmatoare pentru a securiza prosperitatea operationala.
 
- Ce performanta financiara a inregistrat NHDP in timpul pandemiei si care sunt prognozele pe termen scurt si mediu in ceea ce priveste cifra de afaceri?
- 2021 a fost un an extraordinar in plan operational, la finalul caruia am contabilizat vanzari de circa 1,5 milioane de euro, din care 0,8 milioane de euro a fost aportul diviziei de infoliere a profilelor din PVC. Avand in vedere conditiile speciale de desfasurare a activitatii, rezultatele sunt cu atat mai bune, inclusiv daca ne raportam la 2020, cand pe segmentul de infoliere inregistram incasari in valoare de numai 0,5 milioane de euro. Noi nu am obtinut aceste cresteri ca alte companii prin majorarea preturilor de livrare, ci ne-am axat preponderent pe sporirea productiei. Nu putem spune ca a fost usor, mai ales din cauza volatilitatii accentuate a preturilor la materiile prime si energie, dar am rezolvat toate dificultatile intampinate printr-o abordare rationala, ce a prevenit o depreciere semnificativa a eficientei financiare a companiei. Pentru anul urmator, dupa ce vom pune in functiune noile echipamente, estimam ca vom consemna o dublare a cifrei de afaceri, care va depasi, in 2023, cel mai probabil, pragul de 3 milioane de euro, pentru ca in exercitiul financiar urmator sa se situeze intre 3,5 si 4 milioane de euro. Tinta de management este ca pe termen mediu, intr-un orizont temporal de 4 - 5 ani, sa atingem un volum al vanzarilor de peste 5 milioane de euro.
- Care au fost principalele modalitati de gestionare a problemelor generate de pandemie, in special cele legate de relatia cu clientii, dificultatile de transport, intreruperile lanturilor de aprovizionare, inflatia preturilor la materiale si materii prime etc.?
- Privind retrospectiv, nu putem spune ca am fost afectati in mod direct de criza sanitara, societatea noastra inregistrand o crestere a comenzilor in acea perioada, dupa cum mentionam anterior. Aceasta majorare nu a fost neaparat cauzata de o sporire generala a nivelului comenzilor clientilor la momentul respectiv, ci a fost datorata extinderii gamei de parteneri deserviti, in special prin introducerea serviciilor logistice. De asemenea, rezultatele pozitive au fost o consecinta directa a maririi semnificative a stocurilor de materii prime, astfel incat nu am resimtit deficientele lanturilor de aprovizionare, implicit nici dificultatile consemnate pe relatia de transport. Dimpotriva, constatam ca aceste dificultati sunt mult mai pregnante in 2022, inca de la inceputul anului confruntandu-ne cu intreruperi ale livrarilor de materiale, cu cresteri masive de preturi si cu lipsa predictibilitatii in ceea ce priveste evolutia acestora.
- In ce masura actualele dezechilibre de natura militara, respectiv razboiul din Ucraina, afecteaza activitatea curenta a NHDP?
- Din fericire, nu resimtim inca efectele negative ale razboiului, mai ales pentru ca folosim foarte putina materie prima provenita din regiunea afectata de conflict. Daca analizam obiectiv perioada scursa de la declansarea ostilitatilor, putem afirma ca singurul inconvenient, din punctul nostru de vedere, este reprezentat de marirea preturilor generale la materiile prime. Desigur, este posibil ca in viitor alte efecte generate, de exemplu, de cotatiile la energie sau cele la carburanti, sa duca la aparitia unor probleme suplimentare, insa este dificil de spus cand si daca se va intampla acest lucru. Cu toate acestea, toate datele indica un trend ascendent pe segmentul de infoliere, in ultima perioada sporind in mod semnificativ solicitarile pentru finisajele premium, destinate mai ales tamplariei livrate pe piete externe, unde exigentele consumatorilor sunt extrem de stricte. De aceea, este posibil ca dezechilibrele respective sa nu fie deloc resimtite la nivelul grupului nostru.
- Care sunt principalele masuri strategice avute in vedere in aceasta perioada tulbure?
- Intentionam sa aplicam anumite ajustari ale preturilor, care nu vor depasi insa 10%. Speram ca acestea vor acoperi in totalitate efectele date de cresterile inerente ale costurilor. Trebuie precizat ca pozitia noastra competitiva a fost consolidata deja pe toate segmentele de activitate, prin masuri care au vizat cresterea productiei. De exemplu, in ceea ce priveste infolierea profilelor, la momentul actual avem peste 100 de clienti, dintre care doi furnizori de sisteme din PVC. De asemenea, colaboram cu cel putin 15 companii reprezentative, ce activeaza in sectorul de tamplarie termoizolanta din Romania. Activitatea pe centrul respectiv de profit va fi sustinuta prin achizitia unei noi linii de la Fux - Austria ce va avea un impact pozitiv de 40% asupra capacitatii de productie, sperand ca anul urmator doar pe acest segment sa consemnam incasari de 1,3 milioane de euro. Putem afirma, fara teama de a gresi, ca in continuare infolierea este varful de lance al societatii noastre, avand o pondere de aproximativ 50% din cifra de afaceri, urmata de cele doua sectii de vopsire, cu cote sensibil egale. Prin investitia mentionata anterior, este foarte probabil ca activitatea de infoliere sa ajunga la 65%. De asemenea, odata cu instalarea liniei de pretratament a profilelor de aluminiu si a celei de a patra cabine de vopsire din cadrul liniei de finisaje electrostatice, avem convingerea ca sectia respectiva se va consolida vizibil si va trece pragul de un milion de euro in 2023.
- Oferiti detalii despre investitia care vizeaza segmentul de finisare a profilelor din aluminiu.
- Instalatia de pretratament chimic care se afla in curs de montaj va deveni functionala la inceputul lunii octombrie a.c. si va asigura majorarea capacitatii de productie de la 50.000 mp/an la peste 200.000 mp/an, precum si obtinerea unui nivel de calitate net superior celui actual, in conformitate cu standardele de calitate Qualicoat si Qualisteel.
Prin respectarea acestor exigente, care sunt unanim acceptate pe plan international, stabilind normele de calitate la categoria finisajelor industriale, compania noastra va intra in categoria vopsitoriilor certificate international - fapt ce va duce la sporirea semnificativa a tipologiilor de clienti pe care ii vom putea deservi in viitor.
- Ce alte actiuni aveti planificate pentru perioada imediat urmatoare?
- Din dorinta de a satisface cat mai bine doleantele clientilor nostri, am decis ca la jumatatea lui 2022 sa deschidem un nou punct de colectare si distributie a serviciilor si produselor oferite de grupul nostru, in localitatea Floresti - Cluj, la doar un km de autostrada Transilvania. Astfel, partenerii din vestul Romaniei vor putea beneficia de serviciile NHDP fara a mai avea grija operatiunilor de transport. Totodata, ne propunem ca pana la finele anului in curs sa inauguram si punctul de colectare Bacau, astfel ruta de distributie devenind usor accesibila tuturor clientilor. Odata cu aceasta investitie, proiectul centrului de finisaje va fi complet din punct de vedere al serviciilor oferite, ceea ce insemna ca incepand cu 2024 NHDP va intra in linie dreapta din punct de vedere investitional si pe un trend ascendent prin prisma financiara. Nu ne vom opri insa aici, iar aceasta este o promisiune!
(articol aparut in revista Fereastra, editia Iunie/Iulie 2022)
 

 
 
Software de control al gestiunii si fabricatiei implementat de NHDP
 
 
 
 
 
 
Alex Moise (36 de ani)
Functia/Firma: administrator, New House Design Project;
Experienta profesionala: 10 ani in domeniul finisajelor.
 
In ultima perioada, compania New House Design Project (NHDP) si-a consolidat pozitia competitiva pe piata nationala de finisaj al sistemelor destinate executiei de tamplarie termoizolanta, capacitatea de procesare pe segmentul de infoliere fiind majorata prin achizitia celei de-a doua linii specializate in astfel de operatiuni. Obiectivul de integrare a activitatii prin oferta unor servicii de tip „all in one” a fost urmarit cu perseverenta in ultimii ani, ceea ce a dus la o imbunatatire constanta a performantelor financiare.
 
- Ce rezultate ati inregistrat recent, pe fondul redresarii segmentului de ferestre/usi?
- Prin finalizarea celei mai recente investitii care s-a concretizat prin achizitia celui de-al doilea echipament de la Fux Austria, tintim pentru 2016 o dublare a cifrei globale de afaceri, volumul incasarilor urmand sa atinga pragul psihologic de un milion de euro. Daca ne gandim ca aceasta inseamna, practic, o dublare a performantelor consemnate in anul precedent, consideram ca ne aflam pe drumul cel bun.
- Cum gestionati portofoliul actual de clienti?
- Aceasta este o misiune tot mai dificila, intrucat numarul partenerilor creste de la o zi la alta. Actualmente, colaboram cu peste 25 de companii din bransa (in total 150 pentru toate tipurile de finisaje), din care patru (respectiv zece) sunt firme de mare calibru. Avand in vedere diversitatea serviciilor promovate, am resimtit necesitatea automatizarii gestiunii - si nu numai. Astfel, am dezvoltat o aplicatie software, capabila sa eficientizeze operatiunile specifice, iar in prezent aceasta este complet functionala, reusind sa controleze complet operatiunile, de la inregistrarea comenzilor pana la emiterea facturii. In scurt timp va deveni disponibila, de asemenea, optiunea oferita beneficiarilor de a-si configura online cererea, fapt ce va contribui la cresterea randamentului activitatii.
- Care sunt problemele majore cu care va confruntati in mod curent?
- Din acest punct de vedere, nu ne putem plange prea mult. Singura dificultate este legata de rulajul destul de scazut al banilor, pe fondul intarzierii platii creantelor. Se poate spune ca fenomenul respectiv este generalizat si, chiar daca nu inregistram pierderi, suntem nevoiti sa folosim cateodata resursele proprii pentru asigurarea stocurilor necesare de materii prime si materiale. Nu stim cum poate fi solutionata o astfel de problema, ce poate fi incadrata, mai degraba, in registrul cutumelor mediului de afaceri autohton.
- Ce prognoze aveti in legatura cu evolutia cererii pe segmentul unde activati?
- Suntem destul de optimisti, iar atitudinea noastra este sustinuta de faptul ca numarul de clienti ai companiei noastre creste permanent, mai ales pe segmentul de infoliere a profilelor. Desi cota de piata a NHDP este, momentan, de maximum 10%, in perioada urmatoare aceasta va creste in mod sustenabil, pe fondul orientarii tot mai pregnante a beneficiarilor catre alternative la tamplaria alba. Nu intentionam ca in perioada urmatoare sa sporim capacitatea de fabricatie, insa acest lucru nu este exclus pe termen mediu si lung, in functie de evolutia cererii.
(articol aparut in revista Fereastra, editia Octombrie 2016)
 

 
NHDP: Vopsire si infoliere a profilelor PVC intr-un centru integrat de finisaje
New House Design Project (NHDP) este, in prezent, unul dintre cei mai competitivi furnizori de servicii de finisaj din Romania, punand la dispozitia partenerilor locali o oferta integrata, ce include solutii complete pentru componentele folosite in industria de tamplarie termoizolanta - si nu numai. Realizand, in 2014, o cifra de afaceri de 1,2 milioane de lei, in crestere cu aproape 15% fata de anul fiscal anterior, compania se plaseaza pe un trend ascendent, sustinut de strategia de dezvoltare implementata de echipa manageriala, ce presupune, printre altele, punerea bazelor unui centru complex de finisaje industriale. Astfel, recent, compania a finalizat implementarea unui program de dezvoltare in valoare de 0,3 milioane de euro, ce are ca obiectiv central oferta de servicii integrate de finisare a elementelor de tamplarie termoizolanta, indiferent de materialul din care sunt executate acestea.

Alex Moise, administrator al New House Design Project:
„Obiectivul nostru principal este acela de a consolida parteneriatele de afaceri derulate cu partenerii actuali si de a atrage noi clienti care sa beneficieze de oricare dintre serviciile existente in oferta companiei. De aceea, am creat acest centru complet de finisaje, in care oricare dintre firmele colaboratoare poate aduce pentru procesare atat profile din PVC, cat si sisteme din aluminiu, ce se pot finisa in toate variantele disponibile in acest moment pe piata, respectiv vopsire lichida, electrostatica sau infoliere”.

Scurtarea termenelor de livrare si majorarea substantiala a calitatii
Integrate in cadrul unui program de tip „all in one”, operatiunile specifice realizate in cadrul acestui prim centru complet de finisaje industriale presupun vopsirea si infolierea profilelor din PVC, acoperirea in camp electrostatic a reperelor din aluminiu, respectiv vopsirea elementelor vitrate. „Prin utilizarea unor tehnologii performante, de ultima generatie, ce asigura productivitati sporite si o calitate ridicata a finisajelor, la care se adauga scurtarea la maximum a termenelor de livrare, NHDP vine in intampinarea partenerilor sai cu o oferta completa, ce prezinta avantajul deservirii acestora dintr-o singura sursa. Aceasta inseamna, printre altele, simplificarea procedurilor contractuale, minimizarea riscurilor si eficientizarea activitatii. Motivul principal care a stat la baza ideii de implementare a proiectului a fost constituit de cererea tot mai mare din partea clientilor nostri de a beneficia de servicii de inalta calitate, precum si de perioade rezonabile de procesare”, a declarat Alex Moise, administrator al societatii.
Pistoale de pulverizare Gema, de inalta performanta
La inceputul lunii iunie a.c., NHDP a demarat operatiunile de acoperire a profilelor din aluminiu si a celor metalice. Managerul firmei a subliniat ca „procesul tehnologic de vopsire in camp electrostatic presupune, intr-o prima faza, aplicarea unui pre-tratament cu ajutorul unui utilaj special, ce realizeaza, in mod automat, toate operatiunile necesare in faza de pregatire a profilelor. Pentru piesele din otel cu forme atipice si un nivel ridicat de contaminare, procesul respectiv se deruleaza cu ajutorul unei instalatii „Lance”, de curatare cu jet de apa sub presiune. In faza de vopsire, se utilizeaza o instalatie de conveiere semiautomata, ce transporta elementele la cabina de tip monociclonic, dotata cu pistoale de pulverizare de inalta performanta tip ITW Gema OptiFlex 2 W, echipate cu sistem electronic de vibratie. Operatiunile de polimerizare si uscare se realizeaza in interiorul cuptorului dotat cu cinci linii de transport, care prezinta avantajul procesarii unui numar mare de profile la fiecare ciclu. Acesta are dimensiuni de 1.500 mm x 1.800 mm x 6.500 mm si o capacitate totala de incalzire de 120.000 kcal/ora, fiind echipat cu sisteme electrice furnizate de Siemens si Schneider Electric, respectiv cu motoare Gamak si Watt. Camera de ardere este fabricata din otel inoxidabil, controlul caldurii interioare efectuandu-se prin intermediul unui sistem digital ce asigura mentinerea valorilor termice la nivelul prestabilit, cu ajutorul unor ventilatoare cu putere de 0,53 kW”.
Instalatie de mare productivitate pentru laminarea profilelor din PVC
Cea mai recenta achizitie, aflata in faza finala de testare si care urmeaza sa intre in productie in viitorul apropiat, este constituita de linia de infoliere marca Fux Austria. Echipamentul include un utilaj de debitare a rolelor de folie cu latime de 660 mm si o instalatie de aplicare a foliei de tip Fux 83-PLM-314. „Acesta din urma reprezinta un utilaj cu performante tehnice superioare fata de celelalte modele existente pe piata de profil, datorita multiplelor accesorii din dotare, ce reduc in mod semnificativ timpul de reglaj si imbunatatesc, implicit, productivitatea. Dintre echiparile aditionale se remarca duza de aplicare a adezivului hot-melt, care are un reglaj complet automat si permite setarea prin intermediul panoului de comanda atat a cantitatii de adeziv, cat si deschiderea fantei la latimea necesara. Un alt avantaj semnificativ este dat de posibilitatea pozitionarii duzei in oricare parte a echipamentului, oferindu-se posibilitatea amplasarii profilului mai aproape de operator. Unitatea de pozitionare a foliei, avand rolul de a mentine marginea materialului exact in locul destinat, indiferent de miscarile rolei, constituie un alt element care duce la reducerea pierderilor si scaderea timpului de operare. Aplicarea «primerului» pe profile se efectueaza cu ajutorul pompelor sub presiune, fara a se permite contactul acestuia cu aerul in niciun moment inainte de aplicare. Viteza de procesare este sporita inclusiv prin folosirea unui sistem de role multipunct, care faciliteaza setarea rapida a rolelor de ghidaj. Zona de infoliere propriu-zisa include 20 role de presare cu sistem de reglaj de tip parghie, precum si 4 placi presetate, astfel incat intreaga linie poate fi modificata pentru procesarea unui profil cu sectiune diferita in mai putin de 15 minute”, a mai afirmat oficialul companiei.
Piata de tamplarie termoizolanta este principalul beneficiar al centrului de finisaje
In ceea ce priveste procesul de vopsire lichida, acesta se realizeaza prin intermediul a doua cabine industriale marca Nova Verta, ce permit procesarea unor rame avand dimensiuni de pana la 6.000 mm x 3.500 mm. Totodata, dotarea include un echipament special cu sistem automat de pulverizare, avand o capacitate de 1.300 ml/ora. Toate operatiunile de acoperire sunt efectuate prin intermediul unor pistoale de vopsit cu tehnologie HVLP („high volume - low presure”), marca DeWilbiss. Managerul companiei a adaugat ca „intregul sistem tehnologic descris anterior asigura reducerea semnificativa a cheltuielilor logistice ale partenerilor. Principala zona de adresare ramane, in continuare cea a inchiderilor perimetrale, indiferent daca este vorba despre tamplarie termoizolanta, usi de garaj, profile arhitecturale sau sisteme de protectie solara si impotriva insectelor. De asemenea, un obiectiv vizat este cel al segmentului placarilor cu sticla arhitecturala vopsita, folosita, de regula, in designul interior al spatiilor comerciale”.
Prognoze de crestere cu 80% a cifrei de afaceri in 2016
Perspectivele pe termen scurt si mediu sunt destul de optimiste, avand in vedere inclusiv evolutia pietei de profil. In acest sens, Alex Moise a aratat ca „estimarile pentru anul in curs in ceea ce priveste rezultatele financiare indica o crestere de aproximativ 40% a cifrei de afaceri, ca urmare a extinderii bazei de servicii oferite partenerilor. De asemenea, pentru 2016 suntem chiar mai increzatori in evolutia optima a cererii, astfel incat prognozam o ajustare pozitiva a incasarilor cu o valoare cuprinsa intre 70% si 80%. Daca, in ceea ce priveste situatia din anul in curs, majorarea va fi dictata, in proportii diferite totusi, de lansarea operatiunilor de finisare in camp electrostatic, pe de-o parte si de sporirea cu 20% a comenzilor de vopsire a profilelor din PVC, pentru exercitiul financiar urmator avem convingerea ca avansul va fi o consecinta directa a diversificarii gamei de servicii prestate”.
NHDP: Industrial finishing center, for glass, PVC and aluminum profiles
New House Design Project (NHDP) is currently one of the most competitive Romanian suppliers of professional finishing services, providing integrated solutions for local partners, which include dyeing and laminating operations of the components used in insulated joinery industry - and beyond. Reporting in 2014 a turnover of 1.2 million RON, up 15% compared to the previous fiscal year, the company recorded a good performance, supported by the development strategy recently implemented, which involves, among others, laying the foundations for a complex industrial center for finishes. The firm has completed during the current year the implementation of an investment program worthing 0.3 million euro, which aims to offer integrated services of covering the special profiles, regardless of the material from which they are made. Included in a "all in one" program, the operations refer at dyeing or laminating PVC profiles, electrostatic coating of aluminum elements and glass painting. Through the use of advanced next-generation technologies, ensuring an increased productivity and high quality final products, plus a shortening of delivery terms, NHDP meets its partners needs with a complete offer, which has the advantage of delivering the specific services from a single source. This means simplifying contractual procedures, minimizing risk and improving productivity. The main reason behind the idea of implementing the project was set up by growing demand for high quality service and for a reasonable period of processing. For the next period, the company management estimates an increase of 40% in terms of turnover, based on the expansion of services. For 2016, they are even more confident in the optimum development of the company, forecasting a positive adjustment to earnings forecast to a range between 70% and 80%. Thereby, the current approach will bring the expected growth in terms of turnover and ensure sustainable development of the company into a market which is in a full process of recovery, where demand for high-quality solutions is growing and the consumers requirements impose particular attention regarding the quality of finishing.
 
(articol aparut in revista Fereastra, editia Septembrie 2015)

Produse & tehnologii

Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 021-336.04.17
SISECAM
rehau
ABONARE REVISTE
TSV
Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 
hospice doneaza
simonswerk left