INDEX COMPANII | Inscriere/Adaugare |
ALLIANZ T.C. COM |
Adresa: B-dul Cernisoara nr.97, Bucuresti, Sector 6 |
Telefon: 021/430.21.70 |
Fax: 021/430.60.62 |
E-mail: comenzi@allianztc.ro |
Web site: www.allianztc.ro |
Domenii: Accesorii & sisteme de fixare |
Descriere activitate Producator cilindri de sigurana; distribuitor balamale 3D Hermann Verk; distribuitor accesorii PVC si AL, plase contra insectelor. |
Prezentare companie/institutie ALLIANZ T.C., in topul producatorilor europeni de plasa din fibra de sticla
Alexandru Tache (35 de ani)
Functia/Firma: director de vanzari, Allianz T.C. Com;
Experienta profesionala: 8 ani in domeniul sistemelor pentru constructii.
Compania Allianz T.C. Com, din Bucuresti, deruleaza incepand din anul 2019 un proiect de investitii care presupune achizitia de utilaje noi, in vederea majorarii capacitatii de productie a plasei din fibra de sticla la fabrica specializata pe care o detine in localitatea Darvari, din judetul Ilfov. Proiectul este realizat in proportie de 80% si se doreste a fi definitivat, pe cat posibil, in cursul acestui an. Totodata, prin intermediul sau, este vizata o majorare a capacitatii de fabricatie de la nivelul de 2,2 milioane de mp/luna, pana la 3 milioane de mp/luna, dupa cum precizeaza Alexandru Tache, directorul de vanzari al firmei. Tot pentru 2022 este vizata derularea celui de-al doilea program important de investitii, ce presupune instalarea de panouri fotovoltaice, din fonduri proprii, in valoare de 600.000 de euro.
- Cum asigurati distributia plasei din fibra de sticla pe care o produceti?
- Plasa din fibra de sticla, a carei comercializare are in prezent o contributie de aproximativ 60% la cifra totala de afaceri, este comercializata in principal anul acesta la export. Daca in anii trecuti livrarile in afara tarii reprezentau aproximativ 20% din cifra de afaceri, in 2022 nivelul operatiunilor de acest tip s-a majorat pana la aproximativ 80%, acestea derulandu-se in Italia, Spania, Slovacia, Bulgaria, Germania si Franta. In Romania, acoperim intreg teritoriul tarii printr-o retea proprie de distribuitori. Ne-am propus sa ne axam pe productie, adica sa facem ceea ce stim noi mai bine si, in acelasi timp, sa avem o echipa foarte eficienta, chiar daca este restransa.
- Care sunt principalele obiective de dezvoltare urmarite in prezent?
- Pe langa eficienta, ne-am propus ca activitatile de productie sa fie caracterizate intotdeauna de standarde inalte de calitate. Plasa din fibra de sticla pe care o realizam atinge un nivel inalt de calitate si este deja apreciata pe plan international, distingandu-se pe piata si prin faptul ca este fabricata in culorile tricolorului. In continuare, nu suntem interesati de volume mari, ci sa fim recunoscuti pe orice piata prin calitatea produselor noastre, care sunt realizate in proportie de 90% cu materie prima din China si adezivi din Germania. Pe termen lung, intentionam sa investim si mai mult in calitate si sa ne plasam in topul producatorilor europeni de plasa din fibra de sticla. Produsele proprii sunt certificate CE, detin agrementul tehnic European (ETA- 21/0927) si sunt, in acelasi timp, agrementate la nivel national. In 2021, am inregistrat o crestere de 21% a afacerilor, iar pentru 2022 ne-am propus cu precadere sa ne mentinem actualul ritm de dezvoltare si, pe cat posibil, sa continuam trendul de crestere.
- Ce parere aveti despre conditiile de piata nationale si internationale?
- Cele mai mari dificultati carora trebuie sa le facem fata sunt reprezentate de cresterea preturilor materiei prime, a celor aferente energiei si a tarifelor de transport. Intrucat consumatorii de pe piata nationala vor, in primul rand, un pret redus in detrimentul calitatii, activitatea proprie s-a orientat foarte mult catre piata externa care este mai profitabila, iar clientii, chiar daca sunt mai pretentiosi, sunt, in acelasi timp, mult mai corecti.
(articol aparut in revista Agenda Constructiilor, editia Mai 2022)
Compania Alliantz TC activeaza in domeniul industriei de PVC si aluminiu. Beneficiind de o experienta de un deceniu pe piata locala, firma dispune de o gama larga de produse de la izolatii termice (coltare cu plasa, dibluri fixare polistiren), garnituri etansare (pentru tamplarie din aluminiu si PVC) si pana la accesorii PVC (feronerie) si accesorii aluminiu (broasca, balamale, maner cu arc). Dintre produsele comercializate de companie in cursul anului 2012, cel mai bine s-au vandut manerele de ferestre/usi si balamalele 3D. De asemenea, in acelasi an, compania a lansat o noua gama de balamale pentru lemn si a accesat segmentul constructiilor, prin introducerea sortimentelor din domeniul izolatiilor in cadrul listei de produse.
Strategia companiei abordata in ultimii doi ani a fost axata pe o expansiune cu un nivel ridicat. In cursul anului 2012, au fost alocate fonduri de 1,8 milioane de lei pentru edificarea unui spatiu de stocare care a inclus si functiuni administrative. De asemenea, compania are in vedere pentru 2013 edificarea unui nou spatiu logistic cu o suprafata de 300 de mp. In vederea realizarii acestei noi tinte de extindere, compania a alocat fonduri cu o valoare totala de 0,9 milioane de lei, continuand astfel politica de investitii in vederea extinderii cotei de piata.
ALLIANZ TC: Proiecte investitionale in domeniul logistic
Tache Gheorghiu (50 de ani)
Functia/Firma: director general, Allianz TC;
Experienta profesionala: 16 ani in domeniul tamplariei termoizolante.
Anul acesta, in cadrul companiei Allianz TC - Bucuresti a fost definitivat un proiect de investitii cu o valoare de 0,4 milioane de euro, care a constat in constructia unui spatiu de stocare prevazut cu incinte pentru birouri. Pentru 2013, conducerea firmei si-a propus edificarea unui nou depozit, cu o suprafata de 300 mp. Terenul pentru acesta este deja achizitionat, valoarea investitiei se ridica la aproximativ 0,2 milioane de euro, iar lucrarile urmeaza a fi demarate in aceasta toamna, fondurile provenind din surse proprii.
-Prezentati gama sortimentala disponibila pe piata si activitatile proprii de distributie.
-Ne-am specializat in livrarea de accesorii pentru tamplaria termoizolanta (cu o pondere de 60% din vanzarile totale) si feronerie (20%), diferenta fiind reprezentata de comercializarea altor sisteme, precum glafuri si plase de armare din fibra de sticla rezistente la actiunea substantelor alcaline pentru termoizolatii. In 2012, am introdus in oferta o gama noua de balamale pentru lemn, cele mai numeroase comenzi fiind inregistrate pentru manerele de ferestre/usi si balamalele 3D. De asemenea, in acelasi timp am accesat domeniul constructiilor, implicandu-ne in furnizarea sortimentelor din domeniul izolatiilor. Livrarile se efectueaza la nivel national, prin intermediul celor patru showroom-uri proprii.
-Evidentiati evolutia financiara a firmei din ultimul timp.
-Conditiile meteo nefavorabile de la inceputul acestui an au ingreunat activitatea tuturor societatilor de profil si inclusiv vanzarile proprii, pierderile fiind recuperate, totusi, la inceputul celui de-al doilea semestru. Pana la finalul exercitiului financiar in curs, estimam obtinerea unei majorari de 15% a incasarilor fata de nivelul inregistrat in 2011 si consideram ca obiectivul este tangibil prin prisma faptului ca acordam o atentie deosebita gradului de calitate a produselor comercializate.
-Care sunt perspectivele de dezvoltare ale domeniului pentru perioada urmatoare?
-Procesul de restrangere a pietei nationale de tamplarie termoizolanta a continuat si anul acesta, fiind dezavantajate firmele cu stocuri si resurse financiare limitate, precum si cele ce promoveaza produse cu performante scazute. Consideram ca printre solutiile care ar putea impulsiona dezvoltarea bransei se afla sporirea calitatii lucrarilor de reabilitare termica a fondului existent de cladiri, majorarea gradului de utilizare a profilelor fabricate in Romania pentru ansamblurile termoizolante, sporirea locurilor de munca din acest domeniu, expansiunea industriei autohtone specializate si incurajarea consumului, acordarea de facilitati legislative pentru dezvoltatorii imobiliari straini si sustinerea de catre autoritati a proiectelor imobiliare. Chiar daca momentan situatia bransei nu este foarte buna - inclusiv in ceea ce priveste numarului de proiecte de constructii noi care este foarte redus - suntem optimisti datorita potentialului crescut al pietei.
-Cum au evoluat relatiile de afaceri din bransa?
-Relatiile dintre furnizori si producatori au devenit mai stabile, chiar daca exista in continuare un grad destul de sporit de nesiguranta a afacerilor. Furnizorii isi verifica atent clientii noi si chiar cei traditionali nu mai beneficiaza de toate facilitatile de care dispuneau inainte. In ceea ce ne priveste, in 2012 ne-am selectat partenerii, lucrand in principal cu cei cunoscuti, care isi achita obligatiile financiare la timp. De asemenea, am facut toate demersurile necesare pentru a ne sprijini colaboratorii, mentinand preturile la produsele comercializate.
Articol aparut in Fereastra, editia Octombrie 2012 |