Furnizori de sisteme
Publicat de Ovidiu Stefanescu
18 Iun 2018 06:06
|
La finele lunii martie a.c. furnizorul nipon de sticla AGC a anuntat vanzari nete de 372,46 miliarde yeni (circa 2,87 miliarde euro), in crestere cu 11,1% fata de perioada de referinta. Profitul operational a cumulat 30,64 miliarde yeni, fiind, la randul sau, cu 37,9% in raport cu primele trei luni ale exercitiului financiar precedent. Progresele respective au constituit un efect al sporirii livrarilor la nivelul fiecarui segment de afaceri. Pe segmentul vitrajelor, cifra de afaceri a fost de 1.912 miliarde yeni, cu 142 milioane de yeni mai mult fata de 2017. Din acest cuantum, vanzarile de sticla arhitecturala au cumulat 867 miliarde yeni, cu peste 6% superioare anului precedent. Livrarile au fost in crestere in Europa, iar un alt element care a exercitat un impact pozitiv asupra rezultatelor a fost reprezentat de aprecierea monedei euro. Din punct de vedere geografic, grupul japonez si-a consolidat puternic pozitia din Europa, unde a raportat vanzari de 899 miliarde yeni, cu 16% mai mari comparativ cu 2017. In ceea ce priveste profitul, acesta s-a dublat, atingand 45 miliarde yeni. Livrarile de sticla de pe continent au totalizat 810 miliarde de yeni, demonstrand o dinamica optima. Prognozele pentru intregul an fiscal sunt de realizare a unor vanzari de 1.550 miliarde yeni (+5,9%) si a unui profit operational de 130 miliarde yeni. In Romania, subsidiara locala a evoluat optim in ultima perioada, promovand o serie de noutati remarcabile, care au exercitat un impact pozitiv asupra vanzarilor. Livrarile de pe plan local se efectueaza prin intermediul bazei logistice si industriale AGC Flat Glass Europe, cu sediul central in Belgia, care constituie una dintre cele mai importante subsidiare ale corporatiei.
|