Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Marti, 22 Iunie 2021
GHID de INSTALARE
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - AKZONOBEL Powder Coatings estimeaza o crestere cu 20% a cifrei de afaceri
AKZONOBEL Powder Coatings estimeaza o crestere cu 20% a cifrei de afaceri
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 29 Mar 2021 06:10
Managementul subsidiarei autohtone a concernului olandez Akzonobel, compania AkzoNobel Powder Coatings SA, prognozeaza pentru 2021 o crestere a cifrei de afaceri de peste 20% fata de 2020. „Cifra de afaceri din anul trecut a inregistrat o scadere de peste 15% fata de 2019, datorata perioadei martie - iunie, cand multe companii au redus productia (unele chiar au inchis temporar anumite linii de productie), iar urmatoarele doua trimestre, chiar daca au adus o revenire a consumului de vopsea pulbere, nu au acoperit in totalitate pierderile din trimestrul al doilea. Astfel, principalele provocari carora a trebuit sa le facem fata au venit din partea clientilor, care au fost nevoiti sa-si restranga activitatea sau sa inchida linii de productie, dar si din partea furnizorilor care s-au lovit de restrictii de circulatie ce au dus la intarzieri pe tot lantul de distributie (de la aprovizionarea cu materii prime pentru fabricile noastre si pana la aprovizionarea cu vopsea pulbere pentru clientii proprii). Din fericire, aceste restrictii au inceput sa fie aplicate ulterior doar pentru calatorii ale persoanelor fizice si nu pentru traficul de marfa, iar in 2021 ne asteptam la o revenire si chiar la o imbunatatire a fluxului de marfuri. Noi investitii sunt in curs, companiile au reusit in mare parte sa se adapteze la noile conditii, astfel incat estimam o crestere a volumului de activitate. Daca programul de vaccinari va decurge asa cum se anunta in acest moment (cu un nivel semnificativ de persoane vaccinate la finalul acestui an), atunci probabil ca vom asista la o crestere importanta a consumului. Ca strategie de dezvoltare, vom urma foarte strict politica companiei-mama - si anume o integrare completa a sistemelor de gestionare a datelor, impreuna cu o integrare a tuturor diviziilor AkzoNobel intr-o singura entitate, ca rezultat al achizitiei de acum cativa ani a grupului Fabryo de catre AkzoNobel. De asemenea, in cadrul grupului AkzoNobel, am inceput inca din 2016 sa aplicam in diverse parti ale organizatiei si in anumite momente metoda lucrului de acasa. Astfel, putem spune ca la AkzoNobel suntem foarte bine echipati si pregatiti sa utilizam sistemele dgitale de comunicare, iar lucrul de acasa, comunicarea in timpul calatoriilor sau din locatii diverse nu reprezinta niciun fel de problema”, a mentionat Viorel Ungur, managerul sucursalei din Bucuresti a Akzo Nobel Powder Coatings SA - Atena. Informatii suplimentare, la www.akzonobel.com
 
2021-video-fer
athena_370px
rehau
SISECAM
ghid_montaj
A aparut editia
MAi 2021!
 

Autentificare

Conferinta EURO-Fereastra - 2019
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2019-2020 & Perspective 2021-2025
hautau 2017
hospice doneaza
SIMONSWERK
 
Culisante cu ridicare SUKI
nhdp
dualsoft

Parteneri

ALUPROF
ROTO
trocal
VBH
URBAN
PC-500-2019
GHID de INSTALARE