Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Marti, 16 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - ALUMIL: Cifra de afaceri de 140 milioane euro si perspective bune pentru 2021
ALUMIL: Cifra de afaceri de 140 milioane euro si perspective bune pentru 2021
Furnizori de sisteme Publicat de Cosmin Dincu 27 Oct 2021 06:38
Conducerea grupului Alumil – Aluminium Industry SA, care controleaza in proportie de 55,9% activitatea Alumil Rom Industry SA, a anuntat, in cadrul portalului propriu, faptul ca, in pofida crizei sanitare mondiale, pe care o traversam, in primele sase luni ale anului in curs, cifra de afaceri, profitul operational EBITDA si, in consecinta, profitul net au inregistrat cresteri semnificative.
Potrivit unui comunicat al Alumil – Aluminium Industry SA, „in primul semestru al anului 2021, in ciuda mediului de afaceri precar, perturbat in mod constant de pandemia de Covid-19, societatea si grupul Alumil au inregistrat o crestere semnificativa a cifrei de afaceri si a profitului operational (EBITDA), precum si o majorare importanta a profitului net”.
Mai precis, cifra de afaceri a grupului a inregistrat o crestere de 26,6% si s-a ridicat la 140,5 milioane de euro, fata de 111 milioane de euro in comparatie cu primul semestru al anului 2020, in timp ce profitul operational inainte de impozitare, dobanzi si amortizare (EBITDA) a ajuns la 19,5 milioane de euro fata de 8,9 milioane de euro in comparatie cu primul semestru al anului 2020, consemnand o majorare de +119,4%. Profitul brut s-a ridicat la 38,6 milioane de euro fata de 26,6 milioane de euro in perioada corespunzatoare a anului trecut, in crestere cu 44,9%. In aceeasi perioada, grupul elen a inregistrat profituri inainte de impozitare din activitati continue in valoare de 11 milioane de euro, fata de 4 milioane de euro in perioada corespunzatoare a anului trecut, ceea ce se reflecta printr-o imbunatatire semnificativa la nivelul acestui indicator (+177,6%). In mod corespunzator, in ceea ce priveste rezultatele dupa impozitare din operatiunile continue, s-a inregistrat profit in valoare de 9,1 milioane de euro fata de 3,4 milioane de euro in perioada corespunzatoare a anului trecut, reprezentand un salt de +164,6%.
Si in ceea ce priveste rezultatele societatii-mama, se poate afirma ca acestea sunt de exceptie, in contextul actual. Practic, conform comunicatului, „cifra de afaceri a companiei-mama a inregistrat o crestere de +23,4% si s-a ridicat la 90,4 milioane de euro, fata de 73,3 milioane de euro in comparatie cu primul semestru al anului 2020, in timp ce profitul operational inainte de impozitare, dobanzi si amortizare (EBITDA) a fost de 9,4 milioane de euro, fata de 1,9 milioane de euro in raport cu primele sase luni din 2020, inregistrand o crestere de +407,8%. Profitul brut s-a ridicat la 17,5 milioane de euro, fata de 10,5 milioane de euro in perioada corespunzatoare a anului trecut, in crestere cu 67,3%. In prima jumatate a anului 2021, profitul inainte de impozitare din activitatile continue s-a ridicat la 5,5 milioane de euro fata de 1,5 milioane de euro in perioada corespunzatoare a anului trecut, majorandu-se cu +255,4%. Ca urmare a acestor rezultate, profitul din rezultatele dupa impozitare din operatiunile continue (profitul net) a totalizat 4,3 milioane de euro, comparativ cu 1,7 milioane de euro in perioada corespunzatoare a anului trecut (+159,1%)”.
Comentand, pe scurt, aceste rezultate, managerii Alumil – Aluminium Industry SA au explicat ca, in principiu, cresterea profitabila remarcabila a companiei si a grupului constituie piatra de temelie a implementarii planului de investitii intr-un mediu de afaceri extrem de dificil. In acelasi timp, performanta pozitiva, pozitia financiara solida si crearea de fluxuri de numerar asigura conditii suplimentare de siguranta pentru a face fata oricaror efecte negative ale pandemiei. „Modelul de afaceri eficient al grupului si prioritatile strategice ale conducerii vizeaza crearea de valoare suplimentara pentru actionarii si intreg personalul Alumil – Aluminium Industry SA. Pe tot parcursul pandemiei, actiunile conducerii grupului sunt ghidate de prioritati clare in ceea ce priveste sanatatea si siguranta tuturor angajatilor si bunastarea societatii, continuitatea afacerii, mentinerea unei pozitii economice puternice si protectia mediului prin economia circulara”, se mai arata in comunicat. Informatii suplimentare, la www.alumil.com
 
TSV
ABONARE REVISTE
SISECAM
rehau
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left