In perioada 13 - 17 septembrie 2017, compania Hafele Romania va participa in calitate de furnizor de sisteme electronice de control al accesului, feronerie si accesorii la targul BIFE-SIM 2017, important eveniment international de profil, programat sa se desfasoare la Bucuresti, in cadrul centrului expozitional Romexpo. Directorul general al firmei, Rodica Popescu, explica, in continuare, care au fost resorturile care au determinat participarea Hafele Romania la acest eveniment: „Motto-ul nostru pentru targul BIFE-SIM este «Mai multa viata pe metrul patrat», iar la eveniment vom prezenta produse si solutii complete ce raspund nevoilor si tendintelor din prezent. Ne dorim sa oferim clientilor mai mult confort in spatiile mici, un control inteligent si o adaptare rapida la diversele situatii din rutina zilnica, dar mai ales sa le facem cunostinta cu ultimele inovatii in materie de conectori, accesorii si feronerie atat pentru casa, cat si pentru birou”. Special pentru acest eveniment, Hafele Romania a pregatit mai multe inovatii care vor fi prezentate in doua spatii distincte Inspiration Area (in cadrul caruia mobilierul inteligent intalneste casa inteligenta) si Innovation Area. Gradul superior de inovare al produselor din gama Hafele, a fost recunocut, recent, si la targul Internorga - Hamburg, unde solutia Dialock Smartphone Key a fost medaliata cu aur in cadrul competitiei Star Award 2017 organizata de renumita revista de specialitate „Top Hotel”. Aplicatia cu ajutorul careia oaspetii unui hotel isi folosesc smartphone-ul ca pe o cheie devine, astfel, unul dintre cele mai apreciate produse pentru industria hoteliera, pe plan international. „Cu Dialock Smartphone-Key, clasicele situatii de Check-in si Check-out se rezolvamai rapid si mai simplu, astfel ca oaspetele sa nu mai piarda timp. El primeste la sosire un cod digital, iar cu ajutorul aplicatiei mobile poate interactiona intr-un mod inteligent cu camera sa de hotel si nu numai. Infunctie de varianta aplicatiei, se pot accesa si alte servicii, cum ar fi plati, informatii despre hotel, oferte de la bar, restaurant si wellness sau informatii despre imprejurimi. Astfel, comunicarea este mai eficienta, iar fluxul activitatilor este continuu, fara a genera neplaceri de nici o parte. In afara de acestea, colaborarea cu clientii poate fi mai prietenoasa si mai simpla, iar viitoarele rezervari se pot face direct din aplicatie”, au apreciat organizatorii concursului. Informatii suplimentare, la
www.hafele.ro