„Anul acesta a reprezentat un punct de incercare pentru sectorul constructiilor, in general, precum si pentru breasla noastra, a celor implicati in realizarea de tamplarie termoizolanta, fatade cortina si sisteme de umbrire, in particular. Evolutia pietei a fost extrem de complicata si imprevizibila pe alocuri, iar cauzele contextului actual sunt multiple, de la razboiul din Ucraina si pana la o vizibila recesiune inregistrata pe pietele europene. Speram ca in 2024 sa revenim macar la conditiile anterioare crizei pandemice si dorim ca si in Romania sa se puna accentul tot mai mult pe solutiile eficiente energetic si sustenabile. Avem in vedere si Ordinul pentru aprobarea reglementarii tehnice indicativ Mc 001-2022, adoptat in ianuarie 2023, referitor la implementarea criteriilor nZEB si in Romania, care va determina o crestere a ponderii solutiilor eficiente energetic, careia Aluprof poate sa ii raspunda la cel mai ridicat nivel, avand in vedere ca suntem unul dintre liderii europeni ai domeniului. In prezent, suntem un adevarat ambasador al «caselor pasive», avand numeroase sisteme certificate in acest sens de catre Passive House Institute (MB-104SI, MB-104Aero, MB-SR50N TT, MB-SR50 N HI+, SP& SP-E) sau Cradle-to-Cradle (MB-ST50N HI+, MB-70, MB-70HI, MB-70 Casement, MB-86SI, MB-86 Casement, MB-86ST). In 2023, am reusit la nivel global sa inregistram o crestere semnificativa a ponderii solutiilor pentru cladiri certificate Breeam si Leed. In viitor, vom continua sa dezvoltam aplicatii eficiente energetic care vor fi disponibile inca din prima parte a anului urmator si sa oferim produse si servicii cu un inalt nivel de calitate. Totodata, avem in vedere sa oferim programe si sa cream activitati specifice pentru toti cei implicati pe acest segment - si ne referim aici in special la conceptul Alu-Academy. Prin intermediul acestui concept, am reusit sa acordam sprijin tuturor celor interesati din breasla noastra, deopotriva prin intermediul cursurilor online si remote. Totodata, incercam sa oferim in mediul online (prin cataloage, liste de preturi, update soft, instructiuni de executie, certificate si teste specifice, materiale de marketing etc.) cele mai pertinente informatii clientilor si colaboratorilor, in timp ce, prin intermediul retelelor de socializare (Facebook, Linkedin si Instagram), precum si prin cel al publicatiilor si revistelor de specialitate, transmitem materiale clare catre clienti finali, antreprenori si colaboratori. Abordarea de tip «win-win», adoptata in relatia cu toti clientii, atitudinea onesta si adaptarea continua la cerintele pietei din Romania au determinat in buna masura cresterile pe care le-am inregistrat la nivel autohton si pozitionarea noastra in randul liderilor de piata. Ramanem fideli acestui concept in continuare si credem ca toti cei implicati in acest domeniu de activitate trebuie sa-si focalizeze cat mai mult posibil atentia pe cresterea competitivitatii clientilor (firme de executie), pentru a putea raspunde provocarilor externe si interne si pentru a concura la acelasi nivel cu marii operatori europeni”, a declarat Hubert Nuckowski, Managing Director al Aluprof System Romania. Informatii suplimentare, la
www.aluprof.ro