RENOLIT: Noi tendinte in cadrul conceptului „Colour Road” |
Furnizori de sisteme Publicat de Cosmin Dincu 07 Sep 2017 10:24 |
![]() Mai precis, dupa cum arata reprezentanta Renolit, la inceput „Colour Road” a fost perceput ca un concept mai degraba exotic. „Tema culorilor era utilizata ca un element de promovare cu efecte mai degraba colaterale, fiind de ajutor pentru o pozitionare mai buna pe piata a materialelor in nuante imitatie de lemn. Paleta de culori, ca folii distincte, individuale, nu avea o importanta deosebita. Aceasta perceptie s-a schimbat mult in ultimii ani, mai ales ca urmare a sporirii continue a cererii pentru folii colorate in masa, in nuante stralucitoare sau mate, precum si pentru produse cu suprafete din sticla sau lacuite”.
Referindu-se tocmai la aceste schimbari, reflectate initial la nivelul departamentului de vanzari si, ulterior, integrate in „Colour Road”, Verena Becker, manager al sectiei CDM, sustine ca, initial, „modificarile in structura comenzilor au fost remarcate pe pietele din afara Europei, respectiv in SUA si China. Ulterior, dupa ce tendintele respective s-au raspandit pe scara larga si in Europa, expertiza noastra a fost unanim recunoscuta, astfel incat ni se solicita tot mai des sa prezentam noile trenduri in materie de culoare si design. Informatiile preliminare le obtinem de la expozitii dedicate publicului larg, cum ar fi Salone del Mobile - Milano, dar si de la targuri specializate (Orgatec si Interzum - Köln, respectiv Neocon - Chicago). Pentru decoratiuni interioare, prospectam cele mai noi informatii la evenimente precum Ambiente - Frankfurt, Maison & Objet - Paris si Biennale Interieur - Kortrijk (Belgia). Dar mai sunt si alte surse de informatii, de pilda la Paris, prin intermediul unui membru al Première Vision (organizatie de referinta in universul designului, care stabileste anual 30 de culori aflate in trend)”.
In fine, dar nu in ultimul rand, importanta „Colour Road” si capacitatea Renolit SE de a stabili, la randul sau, noile tendinte in design este certificata prin apartenenta CDM la Colour Marketing Group (CMG) - o organizatie non-profit fondata in 1962 in SUA. „CMG are diferite departamente dedicate pietelor din America de Nord, America Latina, Europa si Asia-Pacific, in cadrul ultimei dintre aceste sectii fiind desemnata presedinte. Bineinteles, echipa «Colour Road» foloseste, de asemenea, platforma pentru Europa. Impreuna cu Verena Becker si cu alti colegi din cadrul CDM, in luna noiembrie a fiecarui an ne reunim la summit-ul CMG pentru a observa care sunt tendintele de culoare si design in patru ramuri industriale relevante, dintr-o perspectiva globala”, a mai precizat Monika Haag. Informatii suplimentare, la www.renolit.com
|