Furnizori de sisteme
Publicat de Ovidiu Stefanescu
27 Iul 2017 08:00
|
Claudia Dragoescu-Nicolescu, director de marketing Saint-Gobain Building Glass Romania, a declarat ca „vanzarile in semestrul intai din 2017 au fost de circa 203 milioane de lei si ne asteptam sa incheiem anul conform previziunilor, iar aceasta datorita cresterii vanzarilor de modele cu proprietati speciale si valoare adaugata mare. Cele mai solicitate produse din portofoliu raman Planitherm 4S Evolution si Planistar Sun pentru aplicatiile rezidentiale, respectiv Cool-Lite KN 166 II si Cool-Lite SKN 176 pentru cladirile comerciale si de birouri. Prognozam ca in viitor cererea pentru sticla avand transmisie luminoasa mai mare si un control solar cat mai bun va creste in continuare. In ceea ce priveste cel de-al doilea segment de activitate mentionat anterior, estimam ca va fi solicitata sticla cu un aspect neutru si o reflexie scazuta, in vreme ce in sectorul rezidential succes vor avea solutiile ce asigura protectie solara si izolare termica, fara a face compromisuri la nivelul transmisiei luminoase. Imobilele noi, din categoria premium, au suprafete vitrate foarte mari si, de aici, necesitatea unor panouri care sa ofere un confort interior ridicat pe tot parcursul anului, indiferent de anotimp. Eforturile noastre se indreapta deja in aceasta directie, Planistar Sun fiind sticla cea mai potrivita pentru a raspunde cerintelor respective. Cateva dintre proiecte actuale la care se utilizeaza sticla Saint-Gobain sunt: Orhideea Tower, The Mark, Coresi Brasov, Herastrau Charles de Gaulle si Herastrau Plaza. Gratie unor investitii suplimentare in linia de sputerizare magnetronica, incepand cu acest an vom produce la unitatea din Calarasi sticla cu doua straturi de oxid de argint. Primele produse din aceasta clasa, pe care le vom lansa si le vom promova in perioada urmatoare, sunt Planistar Sun si Cool-Lite SKN 176. In ceea ce priveste dificultatile intampinate in derularea activitatii, principala problema cu care ne confruntam este reprezentata de educatia utilizatorilor. Clientii cauta cea mai ieftina solutie, fara a cunoaste si fara a-si dori sa cunoasca beneficiile pe care le pot obtine prin alegerea sticlei potrivite, iar vanzatorii nu stiu sa explice suficient beneficiile unei modele performante. De aceea, eforturile noastre se indreapta in aceasta directie, prin intermediul campaniilor de marketing si comunicare cu care ne adresam atat partenerilor, cat si consumatorului final - cumparatorul de ferestre sau fatade. Referitor la perspective, pe termen scurt, exista inca o nevoie de spatii de birouri si, de aceea, ne asteptam la o mentinere constanta a cererii. Pe termen mediu si lung insa, piata constructiilor comerciale si de birouri va avea un usor declin. Evolutia va fi diferita in functie de regiune, prognozele noastre indicand o crestere la nivel national si o scadere in Capitala pe segmentul respectiv”.
|