SOMFY incheie anul 2018 cu o majorare de 20% a cifrei de afaceri |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 19 Dec 2018 06:11 |
![]() - Care a fost evolutia pietei de profil din ultimul timp si cum a raspuns Somfy la provocarile acesteia?
- Piata de automatizare a locuintelor si a cladirilor este in plina expansiune. In contextul acestei piete care evolueaza atat cantitativ, cat si calitativ, portofoliul Somfy ne permite sa venim in intampinarea tuturor cerintelor utilizatorilor, in ceea ce priveste siguranta, eficienta energeticasi confortul, ca furnizor de solutii de automatizare si control al sistemelor de umbrire, deschidere si inchidere, precum si ca factor important in digitalizarea acestora. Iar in viitor vom vedea tot mai multe case conectate, cu servicii interoperabile, de diferite origini, dar pe deplin integrate. Clientii au nevoie de solutii cat mai personalizate, de aceea am dezvoltat aplicatii si platforme digitale diverse. Grija pentru utilizatorii produselor Somfy, parteneri sau clienti finali, este una dintre directiile principale de dezvoltare a companiei, asa cum este si crearea unei legaturi durabile care sa ne permita sa raspundem rapid solicitarilor acestora, aflate in continua schimbare. Anul 2018 a fost momentul lansarii in Romania a modelului RS-100, o inovatie majorain domeniu, reprezentand o solutie inteligenta de motorizare pentru rulouri, precum si extinderea portofoliului de solutii de acces.
- Cum a evoluat cifra de afaceri in 2018 si ce estimati pentru 2019?
- Estimam ca vom incheia exercitiul financiar 2018 cu o majorare de 20% a cifrei de afaceri, iar obiectivul pentru 2019 este unul similar.
- Precizati cum se desfasoara activitatile de distributie ale firmei.
- Suntem prezenti in toate regiunile tarii, prin intermediul reprezentantilor de vanzari proprii si reteaua de dealeri. De asemenea, ne aflam in proces de extindere pe segmentul proiectelor, acolo unde putem imbunatati in mod semnificativ performanta fatadelor, prin automatizarea umbririi solare. Ne-am propus sa continuam extinderea la nivel local prin dezvoltarea punctelor-forte ale grupului, respectiv organizarea de aliante puternice si consolidarea reputatiei produselor si a capacitatii de inovare.
|