Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Miercuri, 12 Iunie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - TEMAD investeste continuu si detine sapte marci private, apreciate de utilizatori
TEMAD investeste continuu si detine sapte marci private, apreciate de utilizatori
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 30 Mai 2023 06:00
Compania Temad detine sapte marci private cu peste 1.000 de produse care acopera o arie larga de aplicatii, din mai multe domenii.
„Brandul RINO, aparut in 2002, este in prezent un aliat de incredere pentru profesionistii specializati in montajul usilor si ferestrelor, respectiv in alte etape ale unui proiect de constructii, precum acoperisuri, pardoseli sau finisaje. Numele gamei RINO provine de la rinocer, un animal exceptional ce reprezinta intruchiparea fortei si neinfricarii, dar si un animal rapid si agil, in pofida dimensiunilor gigantice, iar toate aceste caracteristici au fost imprimate atat produselor seriei, cat si brandului in sine. Produsele din gama RINO au fost create la inceput in special pentru utilizatorii profesionisti, insa, in ultimii ani, interesul consumatorilor pentru lucrarile de tip DIY s-a inscris pe un trend ascendent, ceea ce a determinat o schimbare in interiorul brandului. Astfel, mai multe produse inovatoare sunt introduse in mod constant in sortimentatie, construind o baza solida pentru dezvoltarea brandului si atragerea consumatorilor hobby, precum si a profesionistilor din domeniul constructiilor. Din acest motiv, sloganul gamei RINO este «Partenerul profesionistilor in constructii». Odata cu orientarea catre consumatorii hobby, dar mai ales catre generatiile tinere, in 2023 brandul RINO a intrat pentru a doua oara intr-un proces de rebranding ce se va desfasura in mai multe etape. Procesul va continua si anul urmator, cand toate cele peste 100 de produse din serie vor fi integrate in noua imagine de brand, mai explicita, mai moderna si mai atractiva. Rebranding-ul face parte din parcursul oricarui brand, iar gama RINO este combinatia perfecta intre inovatie, calitate si accesibilitate. Echipa tehnica analizeaza constant tendintele pietei, fara a pierde din vedere preocuparea pentru mediu, oameni si viitor, de aceea produsele RINO continua sa ofere cele mai bune experiente celor care le utilizeaza, tinand pasul cu toate noutatile tehnologice. Este greu sa separam brandul Temad, cu o existenta de peste 28 de ani, de marcile din portofoliu cu cea mai mare notorietate, unele dintre ele fiind la fel de cunoscute ca si brandul Temad. Avand in vedere complementaritatea acestor factori, valoarea intrinseca doar a unuia dintre ele este greu de apreciat. Unul dintre cele mai importante branduri din portofoliul Temad este BISON, cu o notorietate excelenta pe piata tamplariei termoizolante. Politica de branding a Temad integreaza inclusiv masuri de sustenabilitate si digitalizare”, a precizat Ana Maria Donosa, Marketing Manager in cadrul Temad. Informatii suplimentare, la www.temad.ro 
 
ABONARE REVISTE
rehau
TSV
SISECAM
Editia
MAI 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left