Lucia Iordan, manager general al Verofer, a afirmat ca „in 2017, grupul Verofer Binalia - care produce in Romania manere pentru usi si cilindri din alama - a consemnat o cifra de afaceri de aproximativ cinci milioane de euro, iar in primele sase luni ale exercitiului financiar curent, am reusit sa inregistram o majorare de 10% a incasarilor in raport cu perioada similara a anului fiscal precedent. Avand in vedere dinamica specifica sectorului nostru de activitate, estimam ca, pana la finele lui 2018, avansul respectiv se va consolida, astfel incat vom raporta un spor al vanzarilor cuprins intre 15% si 20%. In prezent, ne aflam in faza finala a unui proiect care are ca obiect lansarea unei noi game de cilindri cu 6 pini. Produsele vor fi executate din alama, iar componentele de montaj (pini, stifturi, sigurante, arcuri) vor fi, la randul lor, din alama, respectiv otel inoxidabil sau sinterizat. Avantajul principal al acestui produs este legat de cresterea semnificativa a numarului de combinatii posibile, ceea ce va duce, in mod automat, la sporirea nivelului de siguranta oferit utilizatorilor. De asemenea, incercam sa ne adaptam permanent cererii venite din partea producatorilor de tamplarie termoizolanta, in acest sens lansand in productie noi masuri de cilindri. Si in ceea ce priveste productia de manere, completam permanent oferta prin modele si finisaje noi, in acest an remarcandu-se cateva produse disponibile in variante diferite de culori, care se adapteaza, pe de-o parte, cererii pietei de restaurare a cladirilor de patrimoniu si, pe de alta parte, tendintelor arhitecturale moderne. Activitatea noastra nu este lipsita de dificultati, dintre care cele mai acute se refera la lipsa unei legislatii clare care sa oblige la utilizarea unor produse care sa detina certificare europeana si sa protejeze companiile serioase de cele cu probleme. Din acest punct de vedere, incercam sa ne protejam prin selectarea atenta a partenerilor si printr-o atitudine prudenta atat fata de clienti, cat si fata de furnizori, cu toate ca, printr-o astfel de strategie, ne periclitam intr-o oarecare masura sansele de crestere. O alta problema este legata de lipsa personalului, pe toate palierele de calificare. Desigur, noi reusim sa compensam activ aceste lipsuri, prin cresterea nivelului de automatizare. In ultimii doi ani, am investit peste doua milioane de euro in utilaje de ultima generatie pentru fabricarea cilindrilor, actiune care a dus la cresterea productiei si a calitatii, in conditiile utilizarii unui personal mai putin numeros. Pentru perioada urmatoare, speram intr-o orientare spre calitate a pietei pe care activam. Actualmente, observam o divizare in doua directii - una orientata spre produse de top din punct de vedere al materialelor utilizate, al finisajelor si al diversitatii modelelor, iar cea de-a doua urmand calea pretului scazut, platit pentru produse neconforme din punct de vedere al performantelor tehnice (a caror prezenta pe piata este incurajata inclusiv de informarea insuficienta a utilizatorilor finali). Noi mizam pe faptul ca prima categorie va avea castig de cauza si de aceea punem accent pe atestarea produselor, oferta unor garantii prelungite de pana la 5 ani, dezvoltarea continua a gamelor noastre - toate acestea pentru cresterea nivelului de siguranta din locuinte”.