Furnizori de sisteme
Publicat de Camelia Pantel
31 Ian 2013 16:43
|
Reprezentantii companiei Mediapress, dealer autorizat al producatorului german de profile din PVC Salamander, indica faptul ca piata autohtona de profil este in acest moment polarizata, existand, pe de-o parte, firme care promoveaza produse foarte ieftine si cu calitate indoielnica, precum si societati care s-au axat pe comercializarea de sortimente din categoria premium. Intrucat in decizia de cumparare fiabilitatea, calitatea si inovatia au inceput sa fie din ce in ce mai importante, beneficiarii sunt tot mai interesati de achizitia de modele din cea de-a doua categorie.
Rares Stoica, director general al Mediapress: „Aceasta tendinta poate fi observata foarte bine in domeniul proiectelor imobiliare, unde din cauza acutizarii crizei segmentului constructiilor, fondurile investite sunt din ce in ce mai putine, iar ofertele sunt foarte bine studiate si comparate, avand intotdeauna castig de cauza produsele calitative din punct de vedere tehnic, comercializate la preturi corecte. Astfel, antreprenorii, care au devenit foarte buni cunoscatori ai pietei de profil, impun standarde ridicate in solicitarile lor atat in cazul proiectelor medii, cat si al celor mari. Pentru a face fata acestor cerinte, furnizorii de materii prime adopta masuri precum scurtarea timpului de livrare si optimizarea stocurilor de marfa, in incercarea de a oferi cat mai multe produse cu livrare imediata. In ceea ce ne priveste, am incercat sa ne incadram in aceste tendinte, ceea ce ne-a fost destul de usor avand in vedere ca furnizorul Salamander este recunoscut la nivel international tocmai prin faptul ca aduce in mod continuu inovatii produselor oferite. Pe de alta parte, in calitate de furnizori de materii prime, am adoptat masuri precum scurtarea timpului de livrare si optimizarea stocurilor de marfa, in incercarea de a oferi cat mai multe produse cu livrare imediata. Am reusit, astfel, sa inregistram o evolutie optima a incasarilor, respectiv o majorare de 20% a cifrei de afaceri din 2012 fata de 2011. Pentru 2013, intentionam sa aplicam o strategie de afaceri relativ similara, ceea ce estimam ca ne va permite sa obtinem o cifra de afaceri care sa se inscrie tot pe un trend ascendent ca si anul trecut. Propunem, de asemenea, colaboratorilor nostri, prin promovari intense, seria cu sase camere BluEvolution, care poate fi utilizata pentru constructia caselor pasive si a carei comercializare la nivel european a avut un succes deosebit. Oricum, cererea pentru aceasta categorie s-a majorat semnificativ in ultima perioada. Totusi, cele mai numeroase comenzi vizeaza sistemele pentacamerale cu un raport calitate-pret optim, situatia schimbandu-se fata de acum cativa ani cand beneficiarii ne solicitau preponderent modele cu 3 si 4 camere de izolare”.
|