Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Miercuri, 01 Mai 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - MEDIAPRESS: O afacere de succes, consolidata prin colaborare
MEDIAPRESS: O afacere de succes, consolidata prin colaborare
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 06 Mai 2010 08:00
Rares Stoica (36 de ani);
Functia/Firma: director general, Mediapress;
Studii: Facultatea de Management, Universitatea Babes-Bolyai, din Cluj-Napoca;
Experienta profesionala: 10 ani in domeniul profilelor din PVC, 15 ani in management;
Hobby: tenis de camp.
 
Compania Mediapress – Bucuresti, infiintata in 1993, s-a specializat, incepand cu 2001, in distributia de profile din PVC marca Salamander. Istoria producatorului Salamander AG incepe in Germania, in anul 1885. Avand initial un alt domeniu de activitate, din 1973, s-a initiat procesul de diversificare a gamei sortimentale, prin implicarea in fabricatia de profile PVC pentru usi/ferestre. In prezent, sistemele sunt extrudate la centrul industrial din Turkheim (landul Bavaria), unde se regaseste singura unitate de productie a profilelor Salamander, iar distributia se realizeaza la nivel international in America de Sud, America de Nord, Europa, Asia si Australia. In Romania, Mediapress este dealer autorizat al grupului german. In cele ce urmeaza, este prezentata opinia directorului general al societatii cu privire la evolutia firmei, precum si a domeniului specific de activitate.   
 
- Precizati prin ce se diferentiaza produsele promovate de compania dumneavoastra.
- Daca acum aproape 10 ani profilele Salamander nu erau foarte cunoscute in Romania, chiar daca piata prezenta perspective incurajatoare pentru produsele de top, acum acestea sunt sortimente devenite, deja, celebre pentru gradul inalt de calitate pe care il asigura. In acest sens, suntem recomandati de producatorii de ferestre care ne sunt parteneri inca de la intrarea pe piata din Romania, precum si de consumatorii finali din partea carora nu am avut reclamatii. Totodata, preocuparea constanta a departamentului tehnic al furnizorului german pentru produse inovatoare aduce beneficii uriase tuturor partenerilor nostri. Participarea la ultima expozitie europeana Fensterbau/Frontale de la Nurnberg a demonstrat din nou acest lucru, Salamander lansand pe piata un nou sistem de profile. BluEvolution este o serie de profile cu 6 camere, avand adancime constructiva de 92 de mm si o inaltime de 118 mm care permite realizarea de ferestre cu un coeficient de transfer termic de 0,73 W/mpK. Sistemul, disponibil deja si in Romania, a fost creat tinand cont de normele energetice care se vor aplica in Germania incepand cu 2012, avand, astfel, aplicabilitate in realizarea de case pasive. In afara de acesta, in oferta noastra se mai regasesc sistemele 3D (cinci camere de izolare si trei garnituri, avand o latime de 76 de mm), StreamLine (cu sapte sau cinci camere, latime 76 de mm) si 2D (cu trei si patru camere de izolare, latime de 60 mm) precum si feroneria Siegenia – Aubi Germania (cu un aport de circa 20% la realizarea cifrei de afaceri).
 
- Cum se structureaza activitatea firmei?
- Intrucat pentru compania noastra apropierea de clienti este una foarte importanta, dispunem de doua depozite, unul in Baia Mare (cu o suprafata de 1.350 mp) si altul in Bucuresti (de 1.300 mp), avand si mijloace de transport performante. Toate acestea ne asigura colaborarea la parametri optimi atat cu clientii din nordul tarii, cat si cu cei din sud. In total, dispunem de 2.600 mp arie utila in spatiile de stocare si de 300 mp in centrul administrativ si spatiile de birouri. Clientii nostri sunt deserviti de camioanele proprii si beneficiaza de soft-ul performant pentru proiectarea ferestrelor. In prezent avem in derulare un nou proiect de dezvoltare, mai exact un centru logistic in Bucuresti cu suprafata de stocare de 3.000 mp si 300 mp de birouri care - demarat in 2008 – se afla in faza de autorizare. Sper ca in 2010 sa demaram constructia, iar in 2011 sa il dam in folosinta.
 
- Cum au fost afectate livrarile Mediapress de criza economica actuala?
- Din punctul nostru de vedere, acest fenomen economic negativ a reprezentat si constituie in continuare un moment de incercare pentru toate firmele din bransa, contribuind, in acelasi timp, la selectia acestora. Piata imobiliara, prima afectata, a fost urmata de domeniul constructiilor unde s-a inregistrat un regres important. Insa, in acest moment, estimam ca sfarsitul acestei perioade este foarte aproape, in sprijinul acestei afirmatii venind si faptul ca la standul Salamander de la expozitia de la Nürnberg din aprilie 2010, a fost inregistrat un numar foarte mare de vizitatori inclusiv din estul Europei si din Romania. De asemenea, la nivel intern, am remarcat o crestere a interesului producatorilor de ferestre pentru sistemele noastre. Una dintre explicatiile acestui fenomen ar fi aceea ca, in perioada de relansare economica, interesul pentru calitate devine mai pregnant ca niciodata, spre deosebire de intervalul de criza, in care pretul a fost predominant in cadrul oricarei negocieri. Totodata, un alt aspect pozitiv care a ramas in urma traversarii actualei perioade dificile consta in atentia deosebita pe care o acorda consumatorii finali pentru eficienta energetica a locuintelor si, implicit, pentru stoparea consumurilor nejustificate. Luand in considerare toate aceste aspecte, compania noastra este avantajata, iar perspectivele de expansiune sunt incurajatoare.
 
- Detaliati strategia de afaceri pentru intervalul urmator.
- Pentru consolidarea pozitiei pe care o detinem pe piata, in intervalul imediat urmator, vom prezenta noile linii de profile si vom continua implementarea produselor de calitate superioara. Atuurile noastre cele mai importante in acest moment sunt: un raport foarte bun calitate-pret, gradul inalt de calitate pentru produsele noastre, construirea unor parteneriate puternice cu partenerii si apropierea de business-ul lor precum si consilierea permanenta a constructorilor de ferestre (pentru a-i sprijini sa gaseasca optimul la fiecare lucrare). In acelasi timp, acestea sunt si strategii care ne conduc la obtinerea rezultatelor dorite. Consideram ca toate acestea ne vor ajuta sa obtinem un nivel al cifrei de afaceri in crestere fata de 2009, astfel incat anul 2010 sa reprezinte anul oficial al relansarii. De altfel, inca de la infiintare (cu exceptia lui 2009 - care a fost un an marcat de criza), am inregistrat permanent cresteri ale veniturilor, uneori chiar spectaculoase.
 
- Ce rol are echipa in dezvoltarea unei afaceri de succes?
- Rolul intregului colectiv de angajati este cel putin la fel de important ca si cel al logisticii. Pentru mine, ca manager general, este esential sa am alaturi oameni bine pregatiti, cu experienta profesionala in domeniu lor de lucru si care sa dispuna de aceeasi viziune a afacerii si aceeasi orientare catre client. Impartasirea unui set comun de valori si principii constituie, de altfel, fundamentul societatii Mediapress atat la nivel de conducere, cat si la cel al functiilor subordonate. Numai astfel ne putem implementa cu succes initiativele de expansiune a afacerii, planurile fiind create pe baza unei atitudini optimiste. Din aceste considerente, in perioada de criza, am facut tot posibilul ca factorul uman sa fie ultimul afectat. Si cred am si reusit, de vreme ce, in proportie de 90%, echipa Mediapress este constituita din aceiasi angajati cu care am pornit afacerea.
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 021-336.04.17
SISECAM
TSV
ABONARE REVISTE
rehau
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left