SECURIDEV ROMANIA: Firma continua procesul de extindere interna |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 21 Iun 2011 14:56 |
Compania Securidev Romania (din Ploiesti), parte a grupului Securidev Franta, are ca principale obiective ale strategiei de dezvoltare din 2011 majorarea numarului de angajati si extinderea gamei sortimentale cu noi produse fabricate de alte companii ale grupului, respectiv Deny Fontaine, CR Serrature, Metalux si Ronis pentru a le face cunoscute pe piata intr-un timp cat mai scurt. In continuare, directorul comercial al firmei, Tiberiu Ionita, ofera mai multe informatii referitoare la evolutia activitatii din ultima perioada.
Cum s-a luat decizia de accesare a pietei autohtone?
Holdingul francez a decis sa-si extinda aria de actiune in Romania din anul 2009, ca urmare a unui proiect complex de accesare a pietelor externe. Avem in plan sa infiintam noi companii in estul Europei, la nivel international detinand 10 societati producatoare si 5 firme specializate exclusiv in activitati de comercializare, in Polonia, Cehia, Ungaria, Bulgaria si Romania. Pana in prezent, pe plan intern, ne-am dezvoltat o retea formata din 21 de dealeri, in principal in zonele de sud si de nord ale tarii, fiind coordonati de un singur depozit ce se afla in Ploiesti. In acest moment, zona cea mai activa din punct de vedere al livrarilor este reprezentata de nordul Romaniei.
Prezentati oferta proprie de produse si evolutia vanzarilor din ultimul interval.
Produsele promovate la nivel intern sunt reprezentate de sisteme de securitate si dispozitive de inchidere industriala (pentru ansambluri din PVC, aluminiu, sticla sau lemn). Elementele de feronerie Securidev au finisaje ecologice, detin certificate de calitate conform normelor europene CE si sunt caracterizate de un raport optim calitate-pret. Dintre seriile comercializate, respectiv Euro-Elzett, Titan si Metalplast, in acest moment, cele mai bine vandute sunt modelele din gamele Euro-Elzett si Titan. Totodata, in cazul comenzilor la sortimentele destinate tamplariei din PVC, exista un rulaj mai rapid decat in cazul celor pentru ferestre din lemn sau aluminiu.
Descrieti evolutia financiara proprie in conditiile actuale de piata.
In primele luni ale anului in curs, am consemnat vanzari mai mari decat in perioada similara din 2010. In aceste conditii, pentru 2011, estimam obtinerea unei majorari de aproximativ 15% fata de rezultatele financiare din 2010. Avand in vedere ca Romania se confrunta cu o situatie financiara dificila, consideram ca aceasta ar putea influenta in mod negativ evolutia pietei sistemelor de feronerie. Totusi, potrivit datelor puse la dispozitie de analistii Institutului National de Statistica (INS), in 2010, importurile de sisteme de feronerie au inregistrat in ansamblu un trend ascendent fata de 2009, iar pretul mediu declarat la punctele vamale s-a caracterizat printr-o diminuare puternica.
Care sunt, in acest moment, principalele caracteristici ale bransei?
Principalele dificultati pe care le-am intampinat anul acesta au fost reprezentate de scaderea puterii de cumparare, clientii fiind afectati de efectele recesiunii. In aceasta situatie, preturile produselor livrate nu au suferit nicio modificare. Asteptarile noastre pentru intervalul urmator sunt reprezentate de o stabilizare a pietei, printre masurile care ar putea ajuta la relansarea acestui domeniului aflandu-se si atragerea de fonduri europene pentru noi investitii. La nivelul UE, domeniul feroneriei se confrunta cu o scadere, toate firmele incercand sa-si mentina stabilitatea. Anul 2012 consideram ca va determina pe plan intern o potentiala crestere. Nivelul de informare a beneficiarilor din Romania a evoluat intr-o directie pozitiva, prin activitatea pe care noi o desfasuram, prezenta pe piata fiind una activa, chiar daca majoritatea cerintelor utilizatorilor se rezumeaza la pret, in detrimentul calitatii.
|