SELENA Romania: Compania isi propune livrari de 10 milioane de euro pana in 2015 |
Furnizori de sisteme Publicat de Cosmin Dincu 15 Dec 2010 19:13 |
Recent, societatea Selena Romania, membra a Selena Group (Polonia) – holding implicat in productia si distributia de materiale chimice pentru constructii – a dat publicitatii un comunicat cu prilejul sarbatoririi a 10 ani de prezenta continua pe piata autohtona. "Lider pe segmentul de spume poliuretanice si avand un portofoliu de peste 300 de produse, societatea reprezinta unul dintre principalii distribuitori de materiale chimice pentru constructii din Romania", se arata in comunicatul firmei. "Planurile noastre vizeaza in continuare sporirea vanzarilor si diversificarea gamei proprii de produse. In acelasi timp, ne-am planificat sporirea cotei de piata a marcii Tytan. Obiectivele noastre pentru viitor sunt foarte ambitioase: ne dorim ca, pana in 2015, sa inregistram o cifra de afaceri de cel putin 10 milioane de euro. De altfel, premisele unei dezvoltari sustenabile au fost deja create, iar in acest sens estimam ca vanzarile companiei din 2010 se vor mentine la acelasi nivel al anului precedent, cand s-au inregistrat 16,3 milioane de lei ”, a declarat Dorin Spataru, administratorul Selena Romania. Activitatea firmei – care este, de altfel, prima subsidiara internationala a grupului Selena – se focalizeaza pe distributia de spume poliuretanice, etansanti si adezivi sub marcile Tytan si Artelit. Pe langa cele trei grupe principale de produse, reprezentanta locala ofera si susbstante chimice in forma lichida pentru hidroizolatii, elemente de fixare si benzi de mascare. In comunicat se mai subliniaza faptul ca, "avand o cota de 30% pe piata spumelor poliuretanice, societatea se inscrie intr-un ritm constant de dezvoltare, abordand noi segmente de activitate si consolidandu-si pozitia in Romania". Anul acesta, firma a lansat gama Durabilitate & Confort, care, impreuna cu ceilalti etansanti sub marca Tytan Professional, "reprezinta singurele produse cu aplicator de 3600 disponibile in tara noastra". In 2010, Selena Romania a lansat si adezivii de montaj transparenti si a inceput comercializarea sistemului complex de produse pentru pardoseli Artelit Professional.
Produsele firmei, disponibile in reteaua Metro
Romania este una dintre tarile care au fost afectate sever de criza financiara, iar in acest sens piata constructiilor a cunoscut scaderi considerabile in perioada 2009-2010, de circa 30-40%, si chiar de 50% pe anumite segmente, sustin reprezentantii firmei. “Recesiunea globala si scaderea cererii au avut un efect negativ pentru multe companii romanesti. In pofida declinului pietei, Selena Romania si-a majorat vanzarile de adezivi, etansanti, elemente de fixare si produse de hidroizolare. Rezultatele noastre sunt rezultatul consecventei strategiei de a asigura produse inovatoare si de calitate. Gratie acesteia, am castigat loialitatea clientilor si increderea lor in marca Tytan”, a adaugat Dorin Spataru. Pastrarea nivelului ridicat si constant al calitatii produselor, in ciuda presiunilor referitoare la reducerea pretului, reprezinta doar unul dintre instrumentele Selena Romania utilizat in vederea combaterii efectelor recesiunii. Compania, cu o experienta indelungata in vanzari directe in domeniul constructiilor, isi consolideaza prezenta pe canalele de retail si cauta noi oportunitati de afaceri. Prin intermediul politicii proactive de vanzari, Selena Romania si-a adaugat portofoliului propriu 200 de noi clienti in anul 2010. Unul dintre acestia este reteaua Metro, care detine peste 29 de unitati in toata tara. Accesarea altor retele tip “hipermarket” reprezinta unul dintre obiectivele principale ale Selena Romania pentru perioada urmatoare, au mai subliniat reprezentantii companiei.
***
La finele celui de-al treilea trimestru din 2010, veniturile Selena Group au insumat 652,1 milioane de zloti (PLN), valoare corespunzatoare sumei de 161,3 milioane de euro, in crestere cu 36% fata de perioada similara a anului precedent. La nivelul anului 2011, managerii grupului se asteapta la o noua sporire a veniturilor, prin consolidarea trendului actual, care indica o crestere sustenabila. Selena Group, listat la Bursa din Varsovia, isi distribuie produsele in peste 50 de tari de pe glob. Corporatia este formata din 30 de companii aflate in diverse state din intreaga lume si include unitati de productie in Polonia, Turcia, Spania, Coreea de Sud, China si SUA. Selena produce spume poliuretanice, etansanti, adezivi, mortare praf si sisteme de izolare, activitatile sale incorporand toate etapele dezvoltarii de produse: cercetare, fabricare, distributie, vanzari si marketing global. In 2009, grupul Selena a raportat vanzari in valoare de 150 milioane de euro. Informatii suplimentare, la www.tytan.ro |