SELENA Romania: Compania isi propune livrari de 10 milioane de euro pana in 2015 |
Furnizori de sisteme Publicat de Cosmin Dincu 15 Dec 2010 19:13 |
![]() Produsele firmei, disponibile in reteaua Metro
Romania este una dintre tarile care au fost afectate sever de criza financiara, iar in acest sens piata constructiilor a cunoscut scaderi considerabile in perioada 2009-2010, de circa 30-40%, si chiar de 50% pe anumite segmente, sustin reprezentantii firmei. “Recesiunea globala si scaderea cererii au avut un efect negativ pentru multe companii romanesti. In pofida declinului pietei, Selena Romania si-a majorat vanzarile de adezivi, etansanti, elemente de fixare si produse de hidroizolare. Rezultatele noastre sunt rezultatul consecventei strategiei de a asigura produse inovatoare si de calitate. Gratie acesteia, am castigat loialitatea clientilor si increderea lor in marca Tytan”, a adaugat Dorin Spataru. Pastrarea nivelului ridicat si constant al calitatii produselor, in ciuda presiunilor referitoare la reducerea pretului, reprezinta doar unul dintre instrumentele Selena Romania utilizat in vederea combaterii efectelor recesiunii. Compania, cu o experienta indelungata in vanzari directe in domeniul constructiilor, isi consolideaza prezenta pe canalele de retail si cauta noi oportunitati de afaceri. Prin intermediul politicii proactive de vanzari, Selena Romania si-a adaugat portofoliului propriu 200 de noi clienti in anul 2010. Unul dintre acestia este reteaua Metro, care detine peste 29 de unitati in toata tara. Accesarea altor retele tip “hipermarket” reprezinta unul dintre obiectivele principale ale Selena Romania pentru perioada urmatoare, au mai subliniat reprezentantii companiei.
***
La finele celui de-al treilea trimestru din 2010, veniturile Selena Group au insumat 652,1 milioane de zloti (PLN), valoare corespunzatoare sumei de 161,3 milioane de euro, in crestere cu 36% fata de perioada similara a anului precedent. La nivelul anului 2011, managerii grupului se asteapta la o noua sporire a veniturilor, prin consolidarea trendului actual, care indica o crestere sustenabila. Selena Group, listat la Bursa din Varsovia, isi distribuie produsele in peste 50 de tari de pe glob. Corporatia este formata din 30 de companii aflate in diverse state din intreaga lume si include unitati de productie in Polonia, Turcia, Spania, Coreea de Sud, China si SUA. Selena produce spume poliuretanice, etansanti, adezivi, mortare praf si sisteme de izolare, activitatile sale incorporand toate etapele dezvoltarii de produse: cercetare, fabricare, distributie, vanzari si marketing global. In 2009, grupul Selena a raportat vanzari in valoare de 150 milioane de euro. Informatii suplimentare, la www.tytan.ro |