Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Duminica, 28 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - SISECAM: Sporire de 15,4% a vanzarilor trimestriale
SISECAM: Sporire de 15,4% a vanzarilor trimestriale
Furnizori de sisteme Publicat de Cosmin Dincu 06 Aug 2012 15:56
Conducerea companiei Sisecam – Turcia, unul dintre cei mai importanti producatori regionali de sticla pentru aplicatii arhitecturale, a dat recent publicitatii rezultatele interimare ce prezinta evolutia financiara proprie in intervalul ianuarie-martie 2012. In acest sens, cifra de afaceri consolidata a ajuns la 1,26 miliarde lire turcesti – TRY (708,34 milioane USD), in crestere cu 15,44% fata de cele 1,09 miliarde TRY (612,8 milioane USD) din primul trimestru al anului trecut. In ceea ce priveste veniturile structurate pentru fiecare divizie in parte, vanzarile nete de sticla float au insumat 289,28 milioane TRY (162,6 milioane USD), iar cele de vitraje pentru aplicatii casnice 330,76 milioane TRY (185,9 milioane USD), incasarile departamentului de ambalaje pentru sticla fiind de 295,35 milioane TRY (166,04 milioane USD), in timp ce sectia de produse chimice (soda caustica, substante pe baza de crom, fibra de sticla, materii prime etc.) a consemnat 434,95 milioane TRY (244,53 milioane de dolari), diferenta – de 13,92 milioane TRY (7,82 milioane USD) reprezentand o suma rezultata din alte activitati. Daca se analizeaza ponderea regionala a afacerilor, din totalul celor 1,26 miliarde TRY cea mai importanta cota revine filialelor din Turcia (un miliard TRY sau 563,89 milioane USD), urmate de cele din Federatia Rusa si Georgia (161,19 milioane TRY sau 90 milioane USD), de cele din restul Europei (126,7 milioane TRY sau 71,23 milioane USD) si de altele (3,08 milioane TRY sau 2,13 milioane USD), cumulandu-se astfel suma de 1,29 miliarde TRY care se ajusteaza pentru consolidare, in sens negativ, cu 33,15 milioane TRY. Managerii grupului preconizeaza ca, din al doilea trimestru al anului in curs, precum si in continuare se va inregistra si o crestere substantiala a profitului, in pofida situatiei economice negative caracteristice unor state din Uniunea Europeana. Astfel, vicepresedintele corporatiei si directorul general al firmei, prof. dr. Ahmet Kirman, a subliniat ca planul de investitii pe termen lung continua sa fie aplicat in parametrii stabiliti, insumand la data de 31 martie 2012 peste 123 milioane TRY, care se adauga obiectivelor aflate in curs de derulare, in valoare de 403,62 milioane TRY. „Valoarea neta a tuturor bunurilor tangibile ale holdingului a fost, astfel, in crestere comparativ cu 31 decembrie 2011, de la 3,75 miliarde TRY la 3,78 miliarde TRY, astfel incat – inclusiv pe baza trendului ascendent al vanzarilor – am avut posibilitatea unei cresteri a costurilor legate de management, marketing, distributie, cercetare si dezvoltare, pana la 242,8 milioane TRY (fata de 196,9 milioane TRY in primul trimestru din 2011). Reiteram ideea potrivit careia, dupa ce am aniversat cu succes in 2011 al 76-lea an de prezenta neintrerupta pe piata, obtinand o majorare de 18% a cifrei de afaceri, la mai mult de 5 miliarde TRY (2,8 miliarde USD), cu o cota a exportului de 49% din total si 35% din productia de sticla (de 3,7 milioane de tone) fabricata in afara granitelor Turciei, planul general de expansiune pentru urmatorii 5 ani sa continue cu succes, astfel incat sa fie posibila atingerea unor venituri totale de 5 miliarde USD la finele perioadei, din care exportul sa detina ponderea, cu o valoare de 2,8 miliarde USD. Deocamdata, ne plasam pe a patra pozitie in clasamentul celor mai importanti producatori de vitraje float din Europa (si ocupam locul al saselea pe plan mondial – tintind pe termen scurt locul al cincilea). Totodata, intrucat suntem deja un lider regional recunoscut, ne-am propus sa devenim singura companie din industrie ce are cea mai mare rata de expansiune a afacerilor. Obiectivul este tangibil daca se au in vedere veniturile din 2011 ale diviziei de sticla Trakya Cam, de 1,25 miliarde TRY (+16,31%), ce au depasit majorarea pietei de constructii din Turcia (+10%) si nu au fost influentate de problemele din Europa si Orientul Mijlociu", a concluzionat Ahmet Kirman. Informatii suplimentare, la www.sisecam.com
 
TSV
ABONARE REVISTE
rehau
SISECAM
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left