DRUPANEL colaboreaza la nivel profesional cu peste 2.000 de companii |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 19 Mar 2020 06:10 |
Incepand cu luna iunie 2019, firma Drupanel detine un sediu cu un design modern, beneficiind de o pozitionare foarte buna si de o capacitate dubla de desfasurare a activitatii. Astfel, principalele investitii ale anului trecut s-au bazat pe achizitia de utilaje noi si complexe, precum o masa de taiere a sticlei de ultima generatie, doua cuptoare de vopsire in nuante de lemn, in culori ce imita lemnul, prin intermediul careia, dupa cum precizeaza Sorin Druta, administratorul Drupanel, firma va onora comenzi din primul trimestru a.c. In 2019, managementul companiei a investit, de asemenea, in extinderea echipei de lucru, in calitatea materiei prime si in sistemul de marketing atat pentru a extinde orizontul publicului-tinta, cat si pentru a-si putea informa clientii in timp real.
- Descrieti oferta proprie de produse si servicii.
- Suntem producatori de paneluri ornamentale din PVC, HPL si aluminiu, geam termoizolant si usi coplanare din aluminiu. Anul trecut, am inclus in domeniul de activitate si realizarea ferestrelor din aluminiu, din dorinta de a oferi clientilor posibilitatea unei colaborari complete cu firma noastra. In ceea ce priveste evolutia cererii, putem spune ca aceasta a crescut semnificativ, in luna septembrie 2019 fiind atins nivelul de 2.300 de comenzi de paneluri ornamentale din PVC, HPL si aluminiu, in comparatie cu aceeasi perioada a anului precedent, cand am onorat 1.850 de comenzi pentru aceeasi categorie de produse. Oferim clientilor posibilitatea de a-si alege modelul dorit, executam comenzi personalizate si asiguram indrumare in ceea ce priveste cele mai recente tendinte de model si culoare. Cele mai bine vandute produse in ultima perioada au fost panelurile DRU din aluminiu, dar si usile coplanare cu cercevea ascunsa, observandu-se influentele pozitive ale tendintelor specifice tarilor europene dezvoltate in ceea ce priveste preferintele clientilor. Calitatea si designul personalizat specifice acestor produse au convins beneficiarul final ca usa unei locuinte nu este doar o necesitate, ci si o metoda de exprimare a personalitatii proprietarului.
- Cum asigurati livrarea produselor?
- Distributia produselor se realizeaza direct catre clienti, prin curier sau de catre noi, prin autoutilitarele achizitionate si dotate special pentru livrari. Anul acesta am introdus rute de livrare proprie a marfii in zona de vest a tarii, datorita numarului ridicat de comenzi din aceasta zona, asigurand transport in fiecare saptamana si am reusit astfel sa diminuam neplacerile intampinate prin transportul realizat cu ajutorul companiilor de curierat. Avem in portofoliu colaborari cu peste 2.000 de firme atat pe plan national, cat si international.
- Estimati evolutia activitatii in 2020.
- Pentru anul in curs estimam o continua dezvoltare a pietei, avand in vedere rapiditatea cu care clientii intra in contact cu noile tendinte, precum si datorita unor elemente care au caracterizat piata si in anul 2019, respectiv c calitatea si diversificarea gamei de produse, prin noile tehnici si utilaje de ultima generatie.
|