Producatorul de tamplarie termoizolanta din PVC Izotec Group vizeaza ca, prin intermediul politicii de branding adoptate, sa comunice mai ales doua dintre valorile companiei - sustenabilitatea si confortul. „Mai mult, ne-am asumat misiunea de a contribui la educarea pietei locale si militam pentru ca ferestrele sa fie percepute drept o investitie sustenabila, pe termen lung. Am reusit sa tinem mereu pasul cu tehnologia prin orientare spre eficientizare energetica si digitalizare, in ceea ce priveste modul in care se desfasoara procesele de productie, insa, in acelasi timp, implementam solutii atipice domeniului si in ceea ce priveste comunicarea de brand. De exemplu, punem la dispozitia celor interesati un tur virtual al fabricii si urmeaza sa adoptam si alte actiuni de comunicare digitalizata. Atat in productie, cat si in branding, pentru a mentine valorile Izotec, viitorul este digital si «smart», fapt care se regaseste si in faptul ca ferestrele noastre sunt compatibile cu solutiile de tip «smart-home». Nu intentionam sa ne redefinim complet brandul, insa, incepand din 2022, am decis sa ne repozitionam pe piata. Astfel, acum, produsele Izotec Group se vand doar prin intermediul partenerilor de business, nu si direct catre persoane fizice, in timp ce strategia de marketing implica mai ales promovarea produsului propriu de top - si anume Izo3+. Numele companiei noastre este acelasi de 19 ani. «Izo» provine de la cuvantul „izolatii”, iar «tec» de la «technic», din limba germana. Produsul promovat de Izotec Group se numeste in prezent Izo3+. In timp ce «Izo» face legatura cu numele companiei, cifra «3» se refera la faptul ca aceasta fereastra are 3 garnituri, iar semnul «+» arata faptul ca produsul, in varianta standard, are avantaje tehnice suplimentare, fata de o fereastra obisnuita. Mai mult, folosim plusul la putere, fiindca adresabilitatea actuala este de tip business to business, iar Izo3+ ajuta revanzatorii si afacerile in constructii sa devina mai puternice. In ceea ce priveste notorietatea brandului, desi suntem cunoscuti pe plan local, se face o confuzie intre marca profilului si marca ferestrei complete, motiv pentru care incercam sa corectam aceasta perceptie. Desi furnizorii nostri sunt marci cunoscute la nivel mondial, cu care ne mandrim, consideram ca si procesele de productie conteaza la fel de mult, in calitatea produsului rezultat. Brandul este unul dintre aspectele cel mai greu de cuantificat in privinta valorii unei companii, precum si unul dintre cele mai vulnerabile elemente, motiv pentru care stim ca este nevoie sa ne ocupam permanent de construirea lui si sa-i crestem notorietatea”, a declarat Ciprian Chelariu, administratorul Izotec Group. Informatii suplimentare, la
www.izotec.ro