PORTA BRAND B&M: Evolutie buna a domeniului usilor in prima jumatate din 2024 |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 09 Oct 2024 06:00 |
In prima jumatate a anului 2024, vanzarile companiei Porta Brand B&M, din Bucuresti, s-au inscris pe un trend general ascendent. "Trei dintre lunile acestui an au inregistrat valori comparabile cu cele din intervalele similare din 2023, insa in restul perioadei am asistat la cresteri importante, cuprinse intre aproximativ 100% si 160% fata de anul precedent. Aceste evolutii au fost sustinute de o cerere in crestere si de adaptarea rapida la conditiile de piata volatile. Pentru intregul exercitiu financiar curent, desi trebuie sa facem in continuare fata unui context geopolitic si economic dificil, estimam o majorare semnificativa a vanzarilor. Pe baza tendintelor actuale, ne asteptam ca, pana la sfarsitul anului, sa atingem o crestere medie anuala de aproximativ 120% fata de 2023. Acest lucru va depinde insa de capacitatea noastra de a mentine ritmul de livrari si de a naviga printre provocarile economice curente. In primele luni ale anului 2023, am inregistrat o scadere de aproximativ 20% fata de intervalul similar din 2022, o scadere influentata in principal de provocarile economice si de incertitudinile pietei globale. Cu toate acestea, partea a doua a anului 2023 a compensat intr-o oarecare masura declinul initial si am reusit sa incheiem anul cu valori mai bune in ultimele luni. Astfel, putem spune ca vanzarile pe segmentul usilor in 2023 si in prima jumatate a anului 2024 au avut o evolutie interesanta, cu fluctuatii semnificative intre diferite perioade.
Pentru a face fata provocarilor curente generate de situatia dificila a pietei rezidentiale din ultima perioada, ne-am concentrat pe investitii strategice in promovarea online si am pus un accent deosebit pe cresterea prezentei proprii pe retelele sociale, platforme care au devenit esentiale pentru a putea ajunge la un public cat mai larg si divers. Astfel, TikTok, Instagram si Facebook au jucat un rol important in strategia de marketing digital adoptata, oferindu-ne posibilitatea de a ne conecta rapid si eficient cu potentiali clienti si de a ne prezenta produsele intr-un mod atractiv si accesibil. Campaniile derulate pe aceste platforme ne-au permis sa ramanem vizibili intr-un mediu economic dificil si sa ajungem la segmente de piata noi, asigurand astfel o crestere a interesului pentru produsele din portofoliu, chiar si in conditiile in care piata rezidentiala se confrunta cu dificultati.
Una dintre cele mai mari provocari careia a trebuit sa-i facem fata in ultima perioada in activitatea proprie a fost reprezentata de atragerea fortei de munca, atat a personalului necalificat, cat si a persoanelor calificate pentru echipele de montaj si alte departamente. Acest deficit de resurse umane ne-a ingreunat in mod direct capacitatea de lucru. Pe langa dificultatea de a gasi personal calificat, am observat si o scadere a disponibilitatii si a interesului pentru locuri de munca in sectorul nostru de activitate, ceea ce a necesitat eforturi suplimentare pentru recrutare si retentie. In plus, in ultimii ani, am sesizat o schimbare comportamentala in randul clientilor, colaborarile devenind de multe ori mai dificile si imprevizibile. Este posibil ca aceste dificultati sa fie legate de provocarile si incertitudinile generate de pandemia recenta, care a afectat atat comportamentele consumatorilor, cat si dinamica generala a pietei. Ne-am adaptat prin consolidarea comunicarii si flexibilitatea in abordarea solicitarilor clientilor, insa aceasta schimbare ramane o provocare constanta pentru noi.
In ceea ce priveste produsele cele mai solicitate din portofoliul propriu, observam ca cele mai multe solicitari inclina, in continuare, catre usile albe. Acest design clasic si versatil continua sa fie preferat de clienti. Am remarcat, de asemenea, o crestere semnificativa a combinatiilor intre usile albe si accesoriile negre, o tendinta moderna care adauga un contrast stilistic si elegant. Am adus si multe produse noi pe piata, in nuante uni de gri, olive si casmir, care au inceput sa castige interesul clientilor si care promit sa atraga si mai multa atentie in perioada urmatoare. Aceste culori ofera un plus de personalitate si se adapteaza perfect la interioare moderne si sofisticate.
Totodata, sesizam o cerere tot mai mare pentru usi inalte, chiar daca acestea implica uneori costuri mai ridicate. Aceasta tendinta arata o preferinta pentru solutii de design premium, clientii fiind dispusi sa investeasca mai mult pentru a obtine un efect vizual impresionant si solutii personalizate pentru spatiile lor", a declarat Ecaterina Guzun, reprezentanta companiei Porta Brand B&M. Informatii suplimentare, la www.usi-porta.ro si www.usidelta.com
|